اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اصفهان:

تربیت‌بدنی سبب یادگیری پایدار دانش‌آموزان می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تربیت‌بدنی و سلامت یادگیری پایدار را در دانش‌آموزان به همراه دارد و یادگیری پایدار نیز سبب تغییر رفتار دانش‌آموزان می‌شود.

تربیت‌بدنی سبب یادگیری پایدار دانش‌آموزان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین داوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در حال حاضر در ارتباط با تربیت‌بدنی معاونتی در آموزش و پرورش استان ایجاد شده است، اظهار داشت: تربیت‌بدنی و سلامت از مقوله‌هایی است که سبب تسریع در یادگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تربیت‌بدنی سلامت و یادگیری پایدار را در دانش‌آموزان به دنبال دارد، اضافه کرد: هم‌چنین تغییر رفتار در دانش‌آموزان از نتایج حاصل از یادگیری پایدار است و تغییر رفتار دانش‌آموزان یکی از اصول اساسی آموزش و پرورش به شمار می‌رود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش به عنوان اصول اساسی نظام آموزشی در درس تربیت‌بدنی پیاده می‌شود، تصریح کرد: تربیت‌بدنی فضایی است که سبب بروز استعداد‌های درونی دانش‌آموزان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فضای تربیت‌بدنی زیر‌ساخت‌های ورزش قهرمانی را در آموزش و پرورش پایه‌ریزی می‌کند، ادامه داد: در سال تحصیلی آتی کیفیت‌بخشی به مباحث آموزشی در زمینه درس تربیت‌بدنی در نخستین اولویت این معاونت قرار دارد.

داوری با اشاره به اینکه تربیت‌بدنی جزو دروس رسمی دانش‌آموزان است، تصریح کرد: فرهنگیان باید با جهت‌دهی به درس تربیت‌بدنی موارد تربیتی دانش‌آموزان را در این مقوله لحاظ کنند.

وی با اشاره به اینکه متولیان امر تعلیم و تربیت باید دست‌یابی به اهداف عالی آموزش و پرورش را در دستور کار خود قرار بدهند، بیان داشت: معاونت تربیت‌بدنی دارای سه اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی، سلامت و تندرستی و اداره پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول