اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت در رشته‌های آزاد و فرنگی

تیم‌های برتر کشتی دانش‌آموزان قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم از مشخص شدن تیم‌های برتر رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی دانش‌آموزان قم خبر داد.

تیم‌های برتر کشتی دانش‌آموزان قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محسن حلوایی امروز در حاشیه برگزاری روز پایانی رقابت‌های کشتی قهرمانی دانش‌آموزان نواحی مختلف استان قم بیان کرد: این دوره از رقابت‌ها با شرکت چهره‌های مستعد کشتی استان قم در هر دو رشته آزاد و فرنگی برگزار شد.

وی تصریح کرد: این مسابقات فرصت بسیار مناسب و مغتنمی برای هیئت کشتی و انجمن کشتی آموزشگاه‌های استان قم بود تا از بین نوجوانان و جوانان توانمند و آینده‌داری که در این رشته فعالیت می‌کنند، بهترین‌ها را برای پرورش و تربیت بیشتر شناسایی کند.

رئیس هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: تیم‌های شرکت‌کننده از نواحی مختلف آموزش و پرورش شهر و شهرستان قم در دو رشته آزاد و فرنگی برای شناخت برترین‌های کشتی دانش‌آموزان قم در سالن کشتی مرحوم سلطان‌نژاد مجموعه ورزشی تختی قم به رقابت پرداختند.

وی عنوان داشت: کیفیت رقابت‌ها از سطح بالایی برخوردار بود و آنچه که در پایان برگزاری این دوره از مسابقات حاصل شد، کشتی‌گیران خوب و آینده‌داری بودند که قطعا با کار و تمرین بیشتر با آنها می‌توان در آینده کشتی‌گیرانی نظیر‌ هادی علیزاده به کشتی کشور و تیم ملی معرفی کرد.

حلوایی با اشاره به تیم‌های برتر رشته آزاد رقابت‌های کشتی دانش‌آموزان قهرمانی استان قم بیان کرد: در پایان جدال کشتی‌گیران مدعی تیم ناحیه سه آموزش و پرورش بالاتر از سایر تیم‌ها موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی شد، ضمن اینکه تیم‌های نواحی چهار و دو در مکان‌های بعدی ایستادند.

وی یادآور شد: همچنین در پایان رقابت‌های رشته کشتی فرنگی قهرمانی دانش‌آموزان آموزشگاه‌های استان قم، تیم کشتی فرنگی ناحیه دو آموزش و پرورش به مقام نخست دست یافت و تیم‌های ناحیه چهار و ناحیه یک به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم جای گرفتند.

حلوایی تاکید کرد: چهره‌هایی همچون‌ هادی علیزاده‌پورنیا در سال 2012 موفق به کسب مقام قهرمانی کشتی فرنگی آسیا شد و جوانان آینده‌داری همچون علی فتاحی‌منش و علی زینتی رفاه و همچنین امیر حسین مولایی نیز از دل رقابت‌های قهرمانی آموزشگاه‌های استان شناسایی شده و پرورش یافته‌اند.

وی با اشاره به موفقیت‌های کشتی قم در میادین بین‌المللی، آسیایی و کشوری در سال‌های اخیر ادامه داد: در واقع با سرمایه‌گذاری مطلوبی که بر روی رده‌های سنی پایه کشتی انجام دادیم توانستیم کشتی قم را در مسیر پیشرفت قرار دهیم.

رئیس هیئت کشتی استان قم با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت از آغاز سال جاری تاکنون بیان کرد: اعزام به رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی دو رده سنی نوجوانان و جوانان هر دو رشته آزاد و فرنگی و همچنین حضور یک نماینده قم در انتخابی المپیک لندن مهم‌ترین رخدادهای کشتی قم از آغاز سال 91 است.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول