اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد ثبت‌نام دانش‌آموزی استان اصفهان:

دانش‌آموزان محدوده نواحی آموزشی در اولویت ثبت‌نام‌ قرار دارند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد ثبت‌نام دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: نخستین اولویت ثبت‌نام در مدارس به دانش‌آموزان محدوده نواحی آموزشی اختصاص دارد.

دانش‌آموزان محدوده نواحی آموزشی در اولویت ثبت‌نام‌ قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدمحمدجواد سیدمعلمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: ثبت‌نام دانش‌آموزان در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته زودتر از موعد مقرر صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه نخست ابتدایی از ابتدای اردیبهشت‌ماه جاری آغاز شده است، اضافه کرد: 41 ستاد ثبت‌نام در سراسر استان نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس اقدام می‌کنند و 55 نفر بازرس نیز تا پایان ثبت‌نام‌ها به صورت محسوس و نامحسوس به این موضوع نظارت دارند.

دبیر ستاد ثبت‌نام دانش‌آموزی استان اصفهان تصریح کرد: بازرسان محسوس و نامحسوس از میان خواهران و برادران انتخاب شده‌اند و وجود پایه ششم ابتدایی در سال تحصیلی آتی در مدارس از دلایل ثبت‌نام زودتر از موعد مقرر دانش‌آموزان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نخستین اولویت ثبت‌نام در مدارس ویژه دانش‌آموزان محدوده نواحی آموزشی است، ادامه داد: ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه نخست ابتدایی از ابتدا تا پایان اردیبهشت‌ماه جاری، پایه دوم تا ششم ابتدایی از ابتدا تا پایان خردادماه جاری و سایر پایه‌ها و دوره‌های تحصیلی نیز از ابتدای خردادماه تا پایان تیرماه جاری به صورت مشروط انجام می‌شود.

سیدمعلمی تصریح کرد: با توجه به تحولات صورت گرفته در آموزش و پرورش تمام فرایند تشکیل مدارس در ابتدای مهر اعم از ثبت‌نام دانش‌آموزان نسبت به سال‌های گذشته دو ماه زودتر انجام می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول