اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد ثبت‌نام آموزش و پرورش استان اصفهان:

55 بازرس بر ثبت‌نام دانش‌آموزان اصفهانی نظارت دارند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد ثبت‌نام اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بیش از 55 نفر در سراسر استان نظارت بر ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس را برعهده دارند.

55 بازرس بر ثبت‌نام دانش‌آموزان اصفهانی نظارت دارند

سیدمحمدجواد سیدمعلمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان در سال تحصیلی آتی از ابتدای اردیبهشت‌ماه جاری آغاز شده است، اظهار داشت: در سراسر استان 41 ستاد بر ثبت‏نام دانش‏آموزان نظارت دارند که 40 ستاد فرعی مربوط به نواحی و مناطق و یک ستاد مرکزی در اداره‌کل آموزش و پرورش مستقر است.

وی با اشاره به نظارت و بازرسی دقیق و کامل بازرسان آموزش و پرورش بر روی ثبت‏نام دانش‏آموزان در مدارس اضافه کرد: در سراسر استان 40 نفر از کارشناس مسئولان و کارشناسان ارزیابی عملکرد ادارات آموزش و پرورش به صورت مستقیم بر امور ثبت‏نام نظارت دارند که تعدادی دیگر نیز به عنوان بازرس نا‏محسوس به ادارات و مدارس مراجعه می‏کنند.

دبیر ستاد ثبت‌نام آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: ستاد مرکزی ثبت‌نام استان نیز به صورت جداگانه نسبت به فرایند ثبت‏نام دانش‏آموزان در مدارس نظارت دارد.

وی با اشاره به اینکه کاهش تخلفات ثبت‏نامی در مدارس از مهم‏ترین اهداف فعالیت بازرسان آموزش و پرورش به شمار می‏رود، ادامه داد: بازدید‌های بازرسان از مدارس در راستای نحوه ثبت‌نام دانش‌آموزان بسیاری از موارد را به صورت حضوری برطرف می‏کند.

سیدمعلمی با اشاره به اینکه سال تحصیلی آتی پایه نخست راهنمایی در سیستم آموزشی وجود ندارد، بیان داشت: در سال تحصیلی آینده نظام 3+3+6 در مدارس موجود در سراسر استان اجرا می‌شود و براساس این موضوع دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی به پایه ششم ارتقاء می‏یابند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول