اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آموزش و پرورش شوشتر:

مدرسه‌سازی جهادی برای ساختن آینده روشن جامعه است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره آموزش و پرورش شوشتر گفت: مدرسه‌سازی به نوعی جهاد برای ساختن آینده‌ای روشن برای جامعه است.

مدرسه‌سازی جهادی برای ساختن آینده روشن جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، رجبعلی چهارلنگی پیش از ظهر امروز در جمع خیران مدرسه‌ساز شوشتر اظهار داشت: مدرسه‌سازی به نوعی جهاد برای ساختن سنگرهای علم و دانش است و باید تلاش کرد تا این سنگر‌ها مستحکم‌تر ساخته شود.

وی با اشاره به اینکه مدرسه‌سازی امری مقدس است، افزود: مدرسه‌سازی امری مقدس است زیرا برای استقلال علمی ایران اسلامی گامی برداشته می‌شود و جامعه را به سوی خودکفایی علمی می‌برد.

این مقام مسئول تأکید کرد: مدرسه‌سازی به نوعی تلاش برای فضاهای انسان‌ساز است و در این باره تلاش کنیم تا تعداد و تعهدات خیران در سطح شهرستان شوشتر افزایش یابد.

وی با قدردانی از خیران مدرسه‌ساز در شوشتر تأکید کرد: شهرستان شوشتر نیکوکاران زیادی دارد که بسیاری از آنها در اهدای زمین، پول نقد و ... تلاش کرده‌اند و مدرسه‌های زیادی نیز ساخته‌اند.

چهارلنگی تأکید کرد: خیران مدرسه‌ساز شوشتر بر تعهدات خود پایبند بوده‌اند و در این باره سند افتخاراتشان مدارسی است که در سطح شهرستان ساخته شده است و فرزندانمان در حال کسب علم و دانش در آن فضاها هستند.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شوشتر افزود: کمبود فضای آموزشی در سطح شهرستان زیاد است و باید تلاش کرد تا در این باره گامی مثبت برداشته شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول