اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان

مدرسه مطهری ـ فائض ابهر بازسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ابهر گفت: مدرسه مطهری ـ فائض ابهر با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان احداث می‌شود.

مدرسه مطهری ـ فائض ابهر بازسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علیرضا قنبری عصر امروز در جمع مدیران این با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: این امر مهم در آستانه انتخابات و نیز تحریم‌هایی که دشمنان و دنیای غرب علیه کشور ایران اتخاذ کرده‌اند بسیار لازم و ضروری بود.

وی به برنامه‌های اجرا شده از سوی آموزش و پرورش در دهه فجر اشاره و تصریح کرد: برگزاری جلسه‌ها و نشست‌های دینی و سیاسی، همایش پیامبر اکرم‌ (ص) و بیداری اسلامی‌، همایش وحدت خانواده با محوریت حجاب و انقلاب اسلامی‌ و برگزاری همایش رسالت و منزلت زن مسلمان از دیگر برنامه‌های اجرا شده در دهه فجر سال جاری بوده است.

مدیر آموزش و پرورش ابهر افزود: اجرای برنامه همسرایان فجر با شرکت یک هزار و 357 دانش‌آموز، دایر کردن نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و نمایشگاه معرفی مشاغل‌، برپایی کارگاه آموزشی برای مشاوران در خصوص آزمون‌های نوین مشاوره‌ای‌ و برگزاری کارگاه‌های هوشمند‌سازی مدارس از دیگر برنامه‌های اجرا شده محسوب می‌شود.

وی به افتتاح مدرسه 12 کلاسه معلم و سالن‌های ورزشی هنرستان شهید بهشتی و شهید نقی‌لو در هیدج اشاره و اضافه کرد: برای تامین و نوسازی فضاهای مورد نیاز آموزشی‌، قرارداد ساخت مدرسه شهید مطهری ـ فائض با یکی از خیرین به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان بسته شده و پیمانکار طرح نیز انتخاب شده است.

قنبری احداث مدرسه 12 کلاسه در ساختمان فعلی دبستان ولیعصر‌(عج) و کمک 600 میلیون تومانی یکی از خیرین برای ساخت مدرسه نور علم صائین‌قلعه را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این راستا اعلام کرد.

وی افزود: سال گذشته شهرستان ابهر با جذب مبلغ 3 میلیارد 700میلیون تومان رتبه نخست را در بین مناطق استان در زمینه کمک خیرین کسب کرد و هم اکنون ماهانه مبلغ 12 میلیون ریال از حقوق همکاران فرهنگی برای امر مدرسه‌سازی به مجمع خیرین اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول