اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز چالوس:

شیرین‌ترین کار خیر در طول عمرم مدرسه‌سازی بود

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز چالوس گفت: شیرین‌ترین و لذت‌بخش‌ترین کار خیر در طول عمرم مدرسه‌سازی بود.

شیرین‌ترین کار خیر در طول عمرم مدرسه‌سازی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، حمزه علی شیخ‌الاسلامی شامگاه یکشنبه در همایش خیرین مدرسه‌ساز این شهرستان بیان کرد: خداوند نعمات خود را به انسان‌ها ارزانی داشت و بنابراین ما انسان‌ها باید از این نعمت‌های الهی در راه خیر و نیکی به همنوعان خود نیز استفاده کنیم.

وی افزود: شیرین‌ترین و لذت‌بخش‌ترین کار خیر در طول عمرم مدرسه‌سازی بود که با احداث و حفظ مدرسه فضای تعلیم و تربیتی بیشتری برای فرزندانمان مهیا می‌شود.

شیخ‌الاسلامی اظهار داشت: خیرین آنچه را که خداوند به آنها ارزانی داشته است در راه خدا انفاق می‌کنند و برایشان باقیات و صالحات باقی می‌ماند.

وی به اهمیت زیباسازی مدرسه اشاره کرد و افزود: نمای زیبای یک مدرسه می‌تواند زمینه‌ساز رشد و تکامل دانش‌آموزان شود و به آنها در یادگیری علم کمک زیادی کند.

احمد قربانپور کارشناس مسئول امور شورای آموزش و پرورش استان مازندران نیز در این مراسم پیام استاندار و مدیرکل آموزش و پروش استان مازندران را قرائت کرد.

اجرای سرود توسط گروه سرود کانون ناشنوایان تنکابن از دیگر برنامه‌های جشنواره خیرین مدرسه‌ساز چالوس بود.

* انفاق به جامعه حیات و علم می‌بخشد

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی نیز در این جشنواره بیان کرد: اهدای جان و مال در راه خدا بسیار با ارزش است و خداوند در این مورد پاداش عظیمی را نصیب انسان می‌کند.

وی افزود: دنیا همچون تجارتکده‌ای است که انسان‌ها در آن به خرید و فروش مشغول هستند و در این راه برخی متضرر می‌شوند و برخی دیگر سود می‌برند.

وی گفت: انسان‌هایی هستند که شرایط رسیدن به مقامات روحی و معنوی بالا را دارند اما خود را می‌بازند و چیزی جز خسران برای خود باقی نمی‌گذارند و از سویی دیگر نیز برخی دیگر از شرایط خود استفاده کرده و به مقامات روحی و معنوی بالایی دست می‌یابند.

راشدی اظهار داشت: انسان باید در دنیا آینده‌نگر باشد و عمل نیک انجام دهد تا خیر و برکت آن در دنیا و آخرت به او برسد.

وی بیان کرد: اگر انسان به این درجه روحی برسد که انفاق به جامعه حیات و علم می‌بخشد و موجب تعلیم و تربیت می‌شود بنابراین انفاق برای او باقی می‌ماند و دنیا و آخرت او را می‌سازد.

امام جمعه چالوس گفت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز چالوس از بدو تاسیس تاکنون گام‌های بسیار خوبی برداشت و مطمئنا همواره گام‌های مثبت و ارزنده‌ای در راه تعلیم و تربیت برخواهند داشت.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول