اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

دستگاه‌های اجرایی توجه ویژه‌ای به مسائل روستاها داشته باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به اهمیت بررسی مسائل روستاها گفت: دستگاه‌های اجرایی توجه ویژه‌ای به مسائل روستاها داشته باشند.

دستگاه‌های اجرایی توجه ویژه‌ای به مسائل روستاها داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن منصوری ساعتی پیش در مراسم افتتاح خانه عالم روستای کلاته از توابع بخش مرکزی شهرستان ورامین ‌ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در روستای کلاته از تمام دستگاه‌های ذیربط خواست به مسائل روستا و روستائیان به‌صورت ویژه نگاه شود.

فرماندار شهرستان ورامین در ادامه اشاره به اهمیت ساخت خانه عالم گفت: خانه عالم موجب استقرار روحانی در روستاها می‌شود که با محور قرار روحانی مستقر در روستا مسائل فرهنگی روستاها به نحو بهتری پیگیری می‌شود.

به مسائل روستاییان با نگاه ویژه بنگرید

همچنین در ابتدا این مراسم دهیار و نیز یک نفر از اعضای شورای روستای به بیان مشکلات موجود در منطقه و ارائه مطالبات پرداختند.

‌بخشدار مرکزی شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به اهمیت خانه عالم بیان داشت: بهترین حالت تبیین احکام دینی و تبلیغ مفاهیم اسلامی تبلیغ چهره به چهره و شخص به شخص است که این امر جز با حضور دائمی عالم در روستا و انجام تبلیغات بی‌دغدغه میسر نمی‌شود.

سیدرضا طباطبایی خاطرنشان کرد: روستای باغخواص ورامین از دیرباز دارای خانه عالم بوده است، خانه عالم روستای علی‌آباد فرسوده نیز اخیرا افتتاح شده و هم اکنون خانه عالم روستای کلاته به بهره‌برداری رسید.

وی در ادامه احداث این خانه‌ها را در جهت ادامه بحث ارتقای فرهنگی روستاها دانست و خاطرنشان کرد: در ادامه راه‌اندازی شوراهای فرهنگی در روستاهای بخش مرکزی اینک درصدد هستیم بحث خانه عالم را در روستاهای این بخش اجرا کنیم.

بخشدار قرچک در پایان از تکمیل احداث خانه بهداشت روستای کلاته خبر داد و گفت: در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح این خانه بهداشت خواهیم بود و نیز با توجه به زمین اختصاص داده شده برای بوستان روستایی به‌زودی عملیات اجرای بوستان روستایی کلاته نیز آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول