اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد مسکن چالدران خبر داد

تهیه طرح هادی در 48 روستای چالدران

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد مسکن چالدران گفت: طرح هادی روستایی در 48 روستای چالدران تهیه شده است.

تهیه طرح هادی در 48 روستای چالدران

وحید شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تهیه و اجرای طرح هادی با هدف توسعه اصولی و پایدار در روستاهای بالای 20 خانوار انجام می‌شود از این رو ارائه خدمات عمرانی بنیاد مسکن در بخش روستاها، چهره روستاها را دگرگون کرده است.

وی افزود: شهرستان چالدران دارای 183 روستا است که از این تعداد 96 روستای بالای 20 خانوار وجود دارد و تاکنون برای 48 روستا طرح هادی تهیه و اجرا شده و در چهار روستای این شهرستان در دست اجراست.

شعبانی با اشاره به اقدامات انجام شده در این زمینه گفت: با اجرای طرح هادی مردم روستاهای این شهرستان از مزایای آن از جمله آسفالت، سنگ فرش معابر، جدول‌گذاری، فضای بازی کودکان و زیباسازی فضای روستا بهره‌مند می‌شوند.                                 

این مسئول از اجرای طرح هادی روستای کرد کندی در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: طرح هادی روستایی در این روستای 100 خانواری با بیش از 500 نفر جمعیت با اعتبار 3 میلیارد و 150 میلیون ریال در حال اجراست و تا سه ماه دیگر به اتمام می‌رسد.

وی از بهره‌برداری 40 واحد مسکونی مقاوم در چالدران خبر داد و بیان کرد: این تعداد واحد مسکونی در راستای بهبود کیفیت مسکن، بافت روستایی و ارتقای سطح ایمنی، بهداشتی، رفاه و آسایش مسکن روستایی ساخته شده است.

مدیر بنیاد مسکن چالدران خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح ویژه بهسازی مسکن در روستاهای شهرستان چالدران، تاکنون یک‌هزار و 300 متقاضی مسکن، با بانک‌های عامل انعقاد قرارداد کرده است که در این زمینه ساخت یک‌هزار واحد شروع شده و بیش از هزار واحد به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول