اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید مسئولان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از چند روستای محروم

خبرگزاری فارس: قائم مقام و برخی مدیران و کارشناسان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد از روستاهای منطقه محروم سیلاب و کلوار در شهرستان بویراحمد بازدید کردند.

بازدید مسئولان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از چند روستای محروم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ارسلان جلال‌فرد در بازدید از چند روستای محروم در بخش سیلاب و کلوار شهرستان بویراحمد اظهار داشت: سرکشی به مناطق محروم و بررسی مشکلات ساکنین این مناطق از وظایف همه مسئولان در نظام اسلامی است که کمیته امداد به صورت دوره‌ای چنین برنامه‌ای را در دستور کار دارد.

قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این بازدید از نزدیک با توانایی‌ها و استعدادهای مردم این مناطق آشنا شدیم که در این راستا بیش از گذشته همه تلاش خود را برای شکوفا کردن این استعدادها و امکان عملی شدن توانایی‌های مردم به کار می‌بندیم.

وی ادامه داد: مردم این استان افرادی شایسته و زحمت‌کش هستند که برای به دست آوردن نان حلال زحمات زیادی را متقبل می‌شوند.

قائم مقام کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد، حضور مسئولان در مناطق محروم و هم‌صحبت شدن با مردم را افتخار دانست و بیان داشت: کمیته امداد خود را همراه و یاور نیازمندان و افراد کم بضاعت می‌داند.

وی نیاز مردم را متفاوت خواند و گفت: کمیته امداد برای توانمند کردن خانواده‌ها خدمات متناسب با شرایط و نیاز افراد و خانواده‌ها را ارائه می‌کند.

قائم مقام کمیته امداد در این بازدید دستور کمک موردی 2 میلیون ریالی را به هر خانواده تحت حمایت در روستای آبگل سیلاب و کلوار صادر کرد.

 پرداخت مبلغ 2 میلیون ریال به همه مددجویان روستای آبگل و برخی افراد غیر مددجوی نیازمند، کمک‌های موردی، پیگیری ساخت مسکن، پیگیری وام‌های خودکفایی متقاضیان، وام‌های قرض‌الحسنه و بلاعوض، خرید وسایل گرمایشی و سرمایشی، خرید اسباب بازی برای چند یتیم و خرید برخی لوازم خانگی از جمله مصوبات سفر قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به منطقه محروم سیلاب و کلوار بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، در این بازدید مشکلات و درخواست‌های مردم روستاهای محروم مناطق سیلاب و کلوار از نزدیک بررسی و دستور مقتضی برای برطرف شدن مشکلات آن‌ها صادر شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول