اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

تشریح موفقیت‌های بانوان کهگیلویه و بویراحمدی در ورزش روستایی عشایری

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد به تشریح موفقیت‌های بانوان کهگیلویه و بویراحمدی در ورزش روستایی عشایری پرداخت.

تشریح موفقیت‌های بانوان کهگیلویه و بویراحمدی در ورزش روستایی عشایری

الهام بهزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: هیئت روستایی و عشایری این استان در سال 86 فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون توانسته به مقام‌های خوبی در سطح کشور دست یابد. 

نایب رئیس هیئت روستایی و عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت کمیته‌های دوومیدانی، آلیش، طناب‌کشی، دال پلان، بازی‌های بومی و محلی، فوتسال، والیبال، آمادگی جسمانی، تیراندازی، سوارکاری، هفت سنگ و پینگ‌پنگ در این هیئت در هفت شهرستان استان خبر داد.

بهزادی در ادامه افزود: بیش از دو نفر ورزشکار در سال گذشته در این هیئت سازمان‌دهی شده که در مقایسه با سال 89 رشد خوبی حاصل شده است.

وی کسب مقام اول رشته تیراندازی توسط خانم عصمت غلامی‌نیا، کسب مقام دوم رشته دوومیدانی در ماده 800 متر، کسب مقام دوم دال پلان در المپیاد عشایر کشور و کسب مقام سوم رشته فوتسال و دریافت کاپ اخلاق توسط تیم طناب‌کشی بانوان در مسابقات قهرمانی کشور در قم را مهمترین دستاوردهای این هیئت در بخش بانوان ذکر کرد و از حضور 35 داور و 40 مربی بانوان در این هیئت در کمیته‌های مختلف خبر داد.

نایب رئیس هیئت روستایی و عشایری استان که در سال 90 از طرف فدراسیون روستایی و عشایری به عنوان برترین نایب رئیس بانوی کشور معرفی گردید و به عنوان سر داور در مسابقات بومی و محلی و طناب‌کشی مشغول قضاوت است در ادامه میزبانی مسابقات پینگ‌پنگ بانوان روستایی و عشایری کشور در سال گذشته و کسب مقام دومی این مسابقات توسط خانم مهناز جهان‌بین را از دیگر دستاوردهای این هیئت در بخش بانوان ذکر کرد و اظهار داشت: با توجه به میزبانی شایسته استان در سال گذشته و وجود امکانات مناسب در استان در صورت موافقت فدراسیون این هیئت آمادگی میزبانی رشته پینگ‌پنگ بانوان در سال جاری را دارد.

نایب رئیس هیئت بانوان روستایی و عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری کلاس‌های داوری، مربیگری در رشته‌های مختلف، برگزاری کلاس ارتقای داوری سه به دو طناب‌کشی و بومی و محلی، میزبانی مسابقات در رشته‌های مختلف با توجه به موافقت فدراسیون، برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی، برگزاری مسابقات استانی و اعزام به مسابقات قهرمانی کشور و برگزاری کلاس‌های استعدادیابی در روستاها را از مهمترین اهداف هیئت روستایی و عشایری استان در سال 91 برشمرد و از حمایت‌های شفیعی سابق مدیرکل ورزش و جوانان استان و از فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی هیئت روستایی و عشایری استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول