اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت روستایی و عشایری گیلان:

رقابت روستا زادگان گیلان آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت روستایی و عشایری گیلان از برگزاری رقابت‌های انتخابی فوتبال امید روستا زادگان استان در گروه سنی امید خبر داد.

رقابت روستا زادگان گیلان آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسن بالو صبح امروز در جلسه هیئت روستایی و عشایری استان با اشاره به رقابت‌های انتخابی فوتبال امید روستا زادگان گیلان اظهار کرد: تمام تیم‌های فوتبال امید شهرستان‌های گیلان تا تاریخ 21 اردیبهشت جاری فرصت دارند آمادگی خود را برای شرکت در رقابت‌های انتخابی اعلام کنند.

وی با تشریح شرایط برگزاری مسابقات فوتبال امید روستا زادگان گیلان افزود: رده سنی زیر 23 سال به بالا با تاییدیه از دهیاری محل مبنی بر اینکه بازیکن معرفی شده روستایی است، می‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند.

این مسئول، داشتن بیمه ورزشی روستایی، دو دست لباس ورزشی فوتبال در رنگ‌های مختلف، معرفی 19بازیکن امید و 3 بازیکن بزرگسال هر تیم را از دیگر شرایط شرکت در مسابقه مذکور عنوان کرد و افزود: هر تیم مجاز است از 18 نفر استفاده کند.

وی، با بیان اینکه تیم قهرمان به مسابقات قهرمانی روستا زادگان کشور که به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شوند، راه می‌یابند، تصریح کرد: مسابقات به صورت تک حذفی برگزار می‌شود و بازیکنان باشگاهی و غیر روستایی حق شرکت ندارند.

بالو، سهمیه هر شهرستان را تنها یک تیم دانست و خاطرنشان کرد: برای صدور کارت و تطبیق مدارک بازیکنان حداکثر تا تاریخ 21 اردیبهشت جاری نسبت به معرفی اعضای تیم به هیئت روستایی و عشایری استان اقدام کنند.

وی، یادآور شد: تاریخ دقیق و مکان برگزاری مسابقات پس از اعلام آمادگی تیم‌ها و شرایط میزبانی شهرستان‌ها متعاقبا اعلام می‌‌شود.

به گفته این مسئول، رقابت‌های انتخابی گیلان نیمه نخست خرداد امسال و مسابقات قهرمانی کشور نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول