اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سربیشه خبر داد

خسارت به 30 روستای سربیشه بر اثر سیل

خبرگزاری فارس:‌ فرماندار شهرستان سربیشه از خسارت به 30 روستای این شهرستان بر اثر جاری شدن سیل خبر داد.

خسارت به 30 روستای سربیشه بر اثر سیل

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری سربیشه، غلامرضا حسین‌پور با اشاره به آسیب‌دیدگی بیش از 30 روستا در سطح بخش درح و مرکزی شهرستان سربیشه، عمده خسارت وارد شده را در بخش راه با 47 هزار میلیون ریال و کشاورزی با 33 هزار و 928 میلیون ریال اعلام کرد.

وی افزود: در بخش صنعت و معدن نیز 230 میلیون ریال، بخش برق 265 میلیون ریال، عشایر 416 میلیون ریال، آبرسانی 216 میلیون ریال و بخش مسکن 9 هزار و 150 میلیون ریال خسارت وارد شده است.

فرماندار سربیشه از توزیع 560 جیره غذایی، 350 تخته پتو، 300 کیلوگرم روکش پلاستیکی، 400 عدد تن ماهی، 500 کنسرو لوبیا و 250 کیلوگرم خرما و نان بین‌ آسیب‌دیدگان خبر داد و گفت: 70 چادر هم در همان ساعات اولیه نصب و سیل‌زدگان در آن اسکان یافتند.

حسین‌‌پور با اشاره به اینکه تعداد زیادی از روستاها قابل تعمیر و مرمت نبوده و باید بازسازی شوند، ادامه داد: محصولات باغی و زراعی و قنوات خسارات زیادی دیده‌اند که کار بازسازی آن به زودی آغاز خواهد شد.

وی تأکید کرد: هیچ مورد تلفات جانی و انسانی نداشتیم و از تلاش فراوان جمعیت هلال‌احمر، بسیج، نیروی انتظامی و صدا و سیما و مطبوعات تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول