اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

نتیجه تعامل و هماهنگی ارائه خدمت بهتر به مردم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: نتیجه تعامل و هماهنگی، ارائه خدمت بهتر به مردم استان همدان است.

نتیجه تعامل و هماهنگی ارائه خدمت بهتر به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدکمال‌الدین میرجعفریان صبح امروز شنبه در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات شهر همدان که با حضور شهرداران برپا شد، اظهار کرد: مدیران بخش شهرسازی باید مراجعات مردم را جدی و خواسته‌های آنان را به سرعت به نتیجه برسانند که این موضوع همان خواسته حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه موفقیت برای خدمت به شهروندان برای تمام مردم قابل لمس بود، افزود: پروژه‌ها و تقاطع‌هایی که در شهر همدان برای روان‌سازی ترافیک و تأمین مسکن و زیرساخت‌های حمل و نقل استان صورت گرفت باعث امیدواری مردم از کارهای بزرگ در این بخش است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان بیان داشت: هر قدر همدلی و هماهنگی در اجرای پروژه‌ها و انجام تعهدات بیشتر باشد کارها با کیفیت بهتر و سرعت بالاتری پیش خواهد رفت.

وی با اشاره به کارهای خوب انجام شده در بخش شهرسازی عنوان کرد: در سال گذشته برای نخستین بار در این حوزه با حداقل پرونده‌ها و معوقه‌ها ورود پیدا کردیم و امسال نیز تأکید ما بر جدی گرفتن مراجعات مردمی است.

شهردار همدان نیز در این جلسه با اشاره به تعامل خوب شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی استان در سال گذشته بیان کرد: حاصل این تعامل، دستاوردها و نتایج مثبت و ارائه خدمت مطلوب به شهروندان بوده است.

سیدمسعود عسگریان در ادامه سخنانش افزود: برای خدمت‌رسانی به مردم بازارچه‌هایی در سطح شهر ایجاد کرده‌ایم که این بازارچه‌ها در اختیار شهرداری است.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: هدف ما در سال 91 ایجاد یک فضای هماهنگ و تعامل با اداره کل راه و شهرسازی برای رسیدگی و پاسخگویی به خواسته‌های مردم است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول