اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت منابع انسانی استانداری زنجان:

ماندگاری شهدا به دلیل خدمت بی‏ریا است

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت منابع انسانی استانداری زنجان با اشاره به ماندگاری شهدا گفت: ماندگاری شهدا به دلیل خدمت بی‏ریای آنها بوده است.

ماندگاری شهدا به دلیل خدمت بی‏ریا است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، داوود عباسی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای زنجان با اشاره به اینکه مدیریت با خدمت آمیخته شده است، اظهار داشت: عالی‏ترین مضامین مربوط به مدیریت در دوران دفاع مقدس شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه خدمت یکی از ویژگی‏های بارز شهدا و ایثارگران کشور محسوب می‏شود، خاطرنشان کرد: ماندگاری شهدا به دلیل خدمت بی‏ریای آنها بوده است.

سرپرست معاونت منابع انسانی استانداری زنجان با تأکید بر اینکه شهدا و ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خدمت را با تدبر و خرد خود آمیخته بودند، اضافه کرد: وحدت در بین شهدا برای رسیدن به اهداف بزرگ باید الگوی همه باشد.

وی با گرامیداشت یاد شهید حسن باقری تصریح کرد: شهید باقری یکی از الگوهای خردمند محسوب می‏شود که شیوه جنگ در دوران دفاع مقدس را تغییر داد و آزادی خرمشهر نتیجه تفکر صحیح وی بوده است.

عباسی به تعریف مدیریت از دیدگاه امام خمینی(ره) و شهدا یادآور شد: امروز کشور براساس همین تعاریف و تدابیر امام راحل به جایگاه ویژه‏ای دست یافته است.

وی به مذاکرات کشورمان با 1 + 5 در ترکیه اشاره کرد و افزود: این مسئله بیانگر نماد مدیریت ایران است که حاصل این مدیریت‏ها را در آینده نیز می‏بینیم.

سرپرست معاونت منابع انسانی استانداری زنجان با اشاره به فعالیت 40 درصد از ایثارگران استان زنجان در شرکت برق منطقه‏ای تصریح کرد: با توجه به حاکم بودن فضای ایثارگری در این شرکت، موفقیت‏های زیادی به دست آمده است.

وی با تأکید بر اینکه فرزندان استان زنجان باید در این استان ماندگار شوند و خدمات ارزنده‏ای را ارائه دهند، اظهار داشت: مدیریت صحیح و تعامل سازنده در شرکت برق منطقه‏ای زنجان موجب کسب رتبه نخست در سطح کشور شده است.

در این مراسم "علی چهل‌امیرانی"، به عنوان سرپرست جدید شرکت برق منطقه‌ای استان زنجان معرفی و از خدمات و تلاش‌های "ناصر اسکندری" مدیرعامل سابق این شرکت تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول