اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه میامی:

انجام تکالیف طبق اصول امانتداری باشد/خدمت به مردم کوتاهی نمی‏شناسد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران ناحیه میامی گفت: انجام تکالیف باید طبق اصول امانتداری باشد و خدمت به مردم کوتاهی نمی‏شناسد.

انجام تکالیف طبق اصول امانتداری باشد/خدمت به مردم کوتاهی نمی‏شناسد

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، حجت‏الاسلام عیسی سلیمانی عصر امروز در سرکشی از شورای حوزه قدس میامی اظهار کرد: انسان‏ها در طول سالیان زندگی خود دچار امتحانات گوناگون می‏شوند.

وی تصریح کرد: آنها همواره در این آزمایش‏ها باید از خداوند منان کمک بخواهند تا از این مرحله مهم سربلند بیرون بیایند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران ناحیه میامی گفت: امتحان بسیجیان و پاسداران، انجام تکالیف و تعهد به مسئولیت‏هاست که مانند امانتی در دست ماست و باید در این آزمون پیروز شویم و در درگاه خداوند سرافراز باشیم.

مسئول تربیت و ‌آموزش بسیج کوثر نیز در جمع مسئولان صالحین پایگاه‏های بسیج خواهران گفت: همه مردم به خصوص بسیجیان باید از اهمیت مشورت آگاه شوند.

سیدمعصومه شمسی‏پور با اشاره به اهمیت مشورت در اسلام افزود: مشاوره فعالیتی بین مشورت ‏دهنده و مراجعه ‏کننده است تا کسی که خواهان مشورت است، با استفاده از راهنمایی‏های مشاوره به قابلیت‏ها و توانایی‏های خود پی ببرد.

وی شناخت محیط اطراف و موقعیت‏های زندگی و ارائه راهکارهایی که مشکلات انسان را رفع کند، از ثمرات مشورت عنوان کرد و گفت: مشاوره موجب می‏شود تا انسان در زندگی تصمیمات معقول و مقبولی بگیرد.

شمسی‏پور بیان داشت: مهم‏ترین اثر مشاوره آن است که فرد از خودرأیی دوری می‏کند و با صرف زمانی اندک از بهترین تجارب دیگران که سال‏ها برای دست‏یابی به آنها تلاش کرده، استفاده می‏کند.

مسئول تربیت و ‌آموزش بسیج کوثر با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) گفت: کسی که به رأی خود تکیه کند، هلاک می‏شود و کسی که با دیگران مشاوره داشته باشد، شریک عقل‏های آنها خواهد بود.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول