اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی بیان کرد

واردات چادر مشکی زیبنده نیست / تقویت فعالیت‌های بسیج برای ایجاد اشتغال

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج باید برای ایجاد اشتغال فعالیت‌های خود را تقویت کند، گفت: ورود چادر مشکی از خارج کشور شایسته نیست و مجلس فکری به حال این قضیه بکند.

واردات چادر مشکی زیبنده نیست / تقویت فعالیت‌های بسیج برای ایجاد اشتغال

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار محمدرضا نقدی در جمع خانواده‌های شهدای کارگری تبریز در تالار وحدت دانشگاه تبریز اظهار کرد: در سال تولید ملی شایسته نیست که بازاریان دنبال کالاهای خارجی باشند بلکه همت کنند و برای حمایت از تولیدات داخلی به این صنعت در کشور یاری برسانند.

وی افزود: به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب از کسبه و بازاریان انتظار می‌رود که برای حمایت از کار و سرمایه ایرانی در امر رقابت و سوددهی به سمت کالای ایرانی سوق پیدا کنند.

نقدی گفت: این امر مستلزم آن است که تولیدکنندگان داخلی نیز در زمینه تولید محصولات با کیفیت همت و تلاش مضاعفی داشته باشند تا کالای آنها قابل رقابت با محصولات دیگر کشورها باشد.

وی افزود: ورود برخی اقلام و کالاها به کشور برای ایران اسلامی زیبنده نیست چرا که به‌عنوان بیشترین مصرف‌کننده آن باید تولیدکننده آن هم باشد تا به خودکفایی برسد.

نقدی در زمینه واردات محصولات کشاورزی تصریح کرد: اینکه سالانه هزینه‌های زیادی صرف ورود تولیدات کشاورزی به کشور شود در حالی که ایران شرایط خوبی برای این زمینه محسوب می‌شود، برازنده کشورمان نیست.

وی گفت: از سوی دیگر ایران به‌عنوان کشوری که حجم وسیعی از چادر مشکی را مصرف می‌کند، ورود آن از خارج شایسته نیست و در این زمینه انتظار داریم مجلس فکری به حال این قضیه بکند.

نقدی افزود: امیدواریم با روندی که پیش رو است و همتی که در ملت و دولت مشاهده می‌شود در پایان سال 91 شاهد اخبار مسرت‌بخش در زمینه کاهش واردات به کشور باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تهدید اصلی را متوجه عرصه اقتصاد دانست و گفت: بسیج باید در عرصه تولید ملی و پرهیز جدی از خرید کالای خارجی فرهنگ‌سازی کرده و در رفع بیکاری و ایجاد اشتغال، فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را که از سال 90 آغاز شده تقویت کند.

انتهای پیام/ح10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول