اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ملایر:

حمایت از تولید منجر به ایجاد اشتغال پایدار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ملایر گفت: حمایت از تولید منجر به ایجاد اشتغال پایدار می‌شود.

حمایت از تولید منجر به ایجاد اشتغال پایدار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مرتضی سلطان‌محمدی عصر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران در ملایر با تبریک هفته جهانی کار و کارگر به تمام کارگران شهرستان ملایر اظهار داشت: با توجه به شعار امسال به عنوان سال حمایت از تولید ملی و کارو سرمایه ایرانی باید از تولیدات داخلی استفاده کنیم چراکه استفاده از کالای ایرانی شکوفایی و پیشرفت کشور را دربر خواهد داشت.

وی با بیان اینکه همه کارفرمایان و کارگران باید در تولید کالاها به کیفیت اهمیت زیادی دهند، افزود: هرچه کیفیت بالا برود تمایل مردم برای خرید کالاهای داخل بیشتر می‌شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ملایر ادامه داد: زمانی می‌توان کالای خارجی را از مجموعه زندگی حذف کرد که کالای داخلی با کیفیت و استاندارد را به مردم ارائه دهیم.

وی عنوان کرد: با حمایت از تولید داخلی می‌توانیم حفظ اشتغال موجود را داشته باشیم و در ایجاد اشتغال جدید و پایدار نیز گام برداریم.

سلطان‌محمدی با بیان اینکه حمایت از تولید فقط منحصر به سرمایه و پول نیست، گفت: مصرف کالای ایرانی به نوعی حمایت همه‌جانبه از تولید است.

وی اذعان کرد: کارگران می‌توانند با دقت و صرفه‌جویی در هزینه‌ها و داشتن وجدان کاری حمایت خوبی از تولیدات داخل داشته باشند چراکه این دست توانمند کارگران است که چرخ تولید را در همه عرصه‌ها می‌چرخاند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ملایر افزود: کارگران ایرانی با ایمان و تعهد به جهانیان ثابت کرده‌اند که با تلاش و فعالیت می‌توان به موفقیت‌های بالا دست یافت.

وی در ادامه به برنامه‌های هفته کار و کارگر در ملایر اشاره کرد و افزود: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه، دیدار از پایگاه‌های کارگری و بررسی مشکلات آنها، سرکشی از خانواده‌های شهدای کارگری و تجلیل از آنها و ... از مهم‌ترین برنامه‌های هفته کار و کارگر در شهرستان ملایر است.

سلطان‌محمدی در پایان سخنانش از برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از جمله فوتسال در مجموعه ورزشی کارگران و تجلیل از ورزشکاران کارگر خبر داد و تصریح کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله برگزاری زیارت عاشورا، حضور در مراسم نماز جمعه و ... از دیگر برنامه‌های این هفته در ملایر است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول