اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان

یارانه متقاضیان اشتغالزایی کشاورزی وثیقه بانکی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: نیمی از یارانه متقاضیان اشتغالزایی در بخش کشاورزی و دامپروری برای دریافت تسهیلات کم‌بهره اشتغال به عنوان وثیقه بانکی قرار می‌گیرد.

یارانه متقاضیان اشتغالزایی کشاورزی وثیقه بانکی می‌شود

عباس مولایی امروز در حاشیه بازدید از باغ‌‌ها و مزارع پسته سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: متقاضیان اشتغالزایی در بخش کشاورزی و دامپروری در صورت تمایل از تسهیلات کم‌بهره اشتغال، نیمی از یارانه آنان به عنوان وثیقه بانکی قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت: برای این افراد در سال جاری 3 هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات سهل‌الوصول اعتبار داریم که با بهره هفت درصد واجدان شرایط دریافت می‌کنند.

مولایی یادآور شد: با توجه به نیاز بخش کشاورزی و دامپروری در تولید بیشتر داخلی به صورت کمی و کیفی این تسهیلات محدودیت پرداخت ندارد.

وی تصریح کرد: متقاضیان اشتغال در بخش‌های دامپروری، کشاورزی‌، صنایع خانگی و تبدیلی می‌توانند وام خود را دریافت کنند و وثیقه و ضمانت بانکی آنان هم می‌تواند نیمی از یارانه واریزی دولت باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت‌: طی سال گذشته استان کرمان 700 میلیارد ریال کمک‌های بلاعوض در راستای اجرای آبیاری تحت فشار‌، قنات‌ها، انتقال آب‌، تسطیح اراضی‌، تولیدات گیاهی و گلخانه‌ای و تولیدات دامی پرداخت کرد.

مولایی عنوان کرد: همچنین با واگذاری 140 میلیارد تومان تسهیلات حدود 2 هزار و 500 نفر اشتغالزایی ایجاد شد.

وی با دعوت از فارغ‌التحصیلان جهاد کشاورزی و جوانان جویای کار استان کرمان برای ایجاد اشتغال برای خود و دیگران و تولیدات بیشتر و بهتر کشاورزی و دامی در سال تولید ملی ابراز داشت: علاقمندان میتوانند با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی شهرستان خود در ایجاد فرصت‌های شغلی اقدام کنند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول