اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میانه:

بحث اشتغال یکی از علل عقب ماندگی میانه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه میانه گفت: بحث اشتغال از جمله علل عقب ماندگی نسبی شهرستان میانه است.

بحث اشتغال یکی از علل عقب ماندگی میانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری میانه، حجت‌الاسلام محمدرضا حامدی با بیان اینکه از 10 نامه‌ای که به دفتر من می‌رسد، هشت نامه مربوط به اشتغال است، بحث اشتغال را از جمله علل عقب ماندگی نسبی شهرستان عنوان کرد.

وی، با دعوت از سرمایه‌گذاران میانه‌ای مقیم مرکز و سایر شهرها گفت: موقعیت شهرستان از هر زمینه از جمله آمادگی تمام مسئولان شهرستان برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران، امکانات و تاسیساتی که در سایه برکات نظام به منطقه رسیده، از لحاظ انرژی‌های لازم برق، گاز و آب با توجه به سدهای ایجاد شده و پایاب آنها، راه‌های مواصلاتی و نیروی کار اعم از متخصص و کارگر مناسب برای سرمایه‌گذاری مهیا است.

امام جمعه میانه در ادامه با بیان اینکه عمده‌ترین مسئله در سرمایه‌گذاری، سودآوری است اما وظیفه انسانی ما به خصوص دینی و اسلامی ما حکم می‌کند که از کنار کار ما افراد دیگری نیز امرار معاش کنند.

حامدی در ادامه با ذکر روایتی به فرموده امام رضا (ع) که بهترین کسب و کار و معاش را کسب و کاری خوانده‌اند که دیگران هم از کنار آن بهره‌مند شوند و نیز بدترین کسب و کارها را بی‌بهره بودن انسان‌های دیگر از جوار آن خواند و تاکید کرد: مبادا از این واقعیت و امر خیر الهی غفلت کرده و سودآوری را در سایه امکانات و تجهیزات بدانید زیرا خیر و برکت الهی در بهره بردن دیگران از سفره الهی پهن شده توسط سرمایه‌داران است.

امام جمعه میانه در ادامه خواستار عنایت ویژه استاندار آذربایجان‌شرقی و مسئولان مربوطه در باب آب شرب میانه شده و افزود: طبق برآوردها تامین آب شرب شهرستان نیازمند 300 میلیارد ریال است که با توزیع بودجه‌های شهرستان شاید تا شش یا هفت سال آینده مشکل آب شرب رفع نشود پس در این زمینه انتظار می‌رود همان طور که دولت می‌تواند به ورزش اصفهان 300 میلیارد ریال بدهد به بحث آب میانه که مایه حیات به شمار می‌رود کمک کرده و آب سد گرمی‌چای را تا پایان سال 91 برای تامین آب شرب میانه و 21 روستای واقع شده در مسیر به شهروندان برساند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول