اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سگزآباد بیان کرد

ضرورت تلاش بیشتر ملت برای جهش بزرگ فرهنگی

خبرگزاری فارس: شهردار سگزآباد گفت: باید با تلاش بیشتر مردم و مسئولان در تمام زمینه‌ها، عرصه را برای جهش بزرگ فرهنگی در کشور آماده کرد.

ضرورت تلاش بیشتر ملت برای جهش بزرگ فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌‌زهرا حسین هاشمی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته معلم که در سالن اجتماعات شهرداری سگزآباد برگزار شد، اظهار کرد: باید با تلاش بیشتر در تمام زمینه‌ها، عرصه را برای جهش بزرگ فرهنگی در کشور برای نابودی تهاجم نرم دشمنان مهیا کنیم.

وی اضافه کرد: زمینه‌ای که می‌تواند به عنوان محرک اصلی دانش‌آموزان در مدارس کشور مطرح باشد این است که معلمان در هنگام تعلیم و آموزش به دانش‌آموزان با عشق تمام به تدریس بپردازند.

شهردار سگزآباد با بیان اینکه یکایک دانش‌آموزان کشور، امروز از هوش و استعداد فوق‌العاده در کسب علوم مختلف و معارف اسلامی برخوردار هستند، تصریح کرد: این موضوع نشان‌دهنده آن است که جوانان و نوجوانان ایرانی آمادگی و پیش‌زمینه اصلی را برای علم‌آموزی و کسب دانش دارا هستند.

هاشمی تجلیل و قدردانی از تلاش‌های فرهنگیان و معلمان را در هفته معلم بسیار ارزشمند و والا توصیف و عنوان کرد: باید با برنامه‌ریزی‌های بهتر و بر‌پایی همایش‌های با شکوه‌تر در این هفته در راستای پاسداشت مقام معلمان عزیز گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه انسان‌های عالم و توانمند در طول تاریخ همواره با کسب تقوا و اشاعه فرهنگ دینی به دنبال جذب و گرایش مردم به سوی معنویت و اعتقادات دینی بوده‌اند، بیان کرد: علامه مطهری یکی از همان انسان‌هایی است که لحظه‌ای در تعمیق‌بخشی و درک بهتر ارزش‌های دینی کوتاهی نکرد و سبب سرافرازی و عزت اسلام شد.

شهر‌دار سگزآباد با اشاره به لزوم گسترش و احیا امور معرفتی و ارزشی در کشور در راستای گرایش جوانان و نوجوانان به سوی معنویت و ارزش‌های والای اسلام تصریح کرد: از تمام مردم و مسئولان فرهنگی جامعه و به ویژه فرهنگیان عزیز این انتظار می‌رود که با برنامه‌ها و ایده‌های سازنده در راستای تعمیق دادن جوانان با آموزه‌های دینی تلاش و همت کنند.

هاشمی با اشاره به تلاش‌های گسترده مسئولان و رؤسای ادارات شهر سگزآباد برای آبادانی و رونق هر‌ چه بیشتر شهرستان سگزآباد افزود: مسئولان شهر سگزآباد در طول چند سال اخیر تلاش‌های فوق‌العاده‌ای را برای عمران و اجرای طرح‌های سازندگی در این شهر انجام داده‌اند.

شهردار سگزآباد ادامه داد: تلاش برای برطرف کردن مشکلات مردم در اولویت برنامه‌های امسال این شهرداری به حساب ‌می‌آید.

وی اضافه کرد: بهره‌برداری از چندین طرح نیمه‌سنگین عمرانی، اجرای برنامه‌های متنوع برای نوجوانان و دانش‌آموزان سگز‌آبادی، تعامل شهرداری سگزآباد با فرمانداری شهرستان بویین‌زهرا، دعوت و به کارگیری از نیروهای با استعداد و متعهد، بهره‌برداری از طرح‌های مهم ورزشی و افتتاح چندین مرکز فرهنگی در سگزآباد و همچنین اجرای طرح‌های هادی از دیگر برنامه‌های مختلف این شهرداری در سال‌های اخیر بوده است.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول