اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرهنگی مدیرعامل پارس جنوبی:

ضمانت اجرای پیوست‌نگاری فرهنگی تعهد برنامه‎ریزان است

خبرگزاری فارس: مشاور فرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: اجرای موفق طرح پیوست‌نگاری فرهنگی به ضمانت اجرایی قوی نیاز دارد که تعهد و نیت صادقانه برنامه‏ریزان مهم‌ترین ضمانت اجرایی در این عرصه محسوب می‎شود.

ضمانت اجرای پیوست‌نگاری فرهنگی تعهد برنامه‎ریزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام عبدالصمد مجدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فراهم کردن زمینه مشارکت مخاطبان برنامه‎های فرهنگی و در نظر گرفتن جایگاه مناسب برای آنان در این حوزه توسط برنامه‎ریزان از دیگر ضمانت‎های اجرایی در این زمینه است.

مجدی خاطر نشان کرد: شرکت‎های مستقر در منطقه از توان مالی مناسبی برخوردارند و در صورتی که اطمینان یابند برنامه‎های فرهنگی طراحی شده کاربردی هستند و قابلیت اجرایی دارند بدون شک حمایت‎های خوبی از این برنامه‎ها خواهند داشت.

مشاور فرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: اجرای برنامه‎های فرهنگی در حوزه‎های مختلف به ویژه در حوزه صنعت باید متناسب با ویژگی‎های خاص محیط باشد.

مجدی افزود: از آنجا که نوع فعالیت نیروی انسانی در حوزه پارس جنوبی به صورت اقماری است، برنامه‎های فرهنگی در این حوزه باید به گونه‎ای طراحی و اجرا شود که با ساعت و نوع فعالیت کارکنان این منطقه مطابقت داشته باشد.

وی تصریح کرد: در غیر این صورت اجرای هرگونه برنامه فرهنگی در منطقه با شکست مواجه می‌شود.

مجدی با اشاره به ضرورت اجرای طرح پیوست‌نگاری فرهنگی در حوزه صنعت اظهار داشت: برنامه‎ریزان فرهنگی در این حوزه باید پیش از هر اقدامی مطالعه و کنکاش‎های لازم محیطی را در این منطقه داشته باشند و بر اساس پژوهش‌های محیطی انجام شده برنامه‎ریزی کنند.

وی اضافه کرد: حوزه صنایع بویژه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی به دلیل سختی شرایط و کار در آن از فضای سخت تقریبا خشنی برخوردارند که تلطیف فضا و ساماندهی اوضاع و امور نیروی انسانی در این حوزه‏ها نیازمند اجرای برنامه‎های فرهنگی است.

مجدی ادامه داد: پیوست‌نگاری فرهنگی که بنا به دستور و تاکید مقام معظم رهبری در قالب یک ماده قانونی الزامی شده است، راهگشای مناسبی در این زمینه به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: مجری برنامه‏های فرهنگی باید با محیط مورد نظر آشنایی کامل داشته باشد و ویژگی‎های خاص منطقه و نیروی انسانی شاغل در آن را به خوبی درک کند.

مشاور فرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس یادآور شد: حضور قومیت‎های مختلف در استان بوشهر و به طور خاص در منطقه پارس جنوبی باید مدنظر برنامه‎ریزان فرهنگی قرار گیرد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول