اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

اصلاح فرهنگ تولید و مصرف در کشور ضروری است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بر ضرورت اصلاح فرهنگ تولید و مصرف در کشور تاکید کرد.

اصلاح فرهنگ تولید و مصرف در کشور ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش از ظهر امروز در دیدار با نمایندگان کارگران و تشکلات کارگری استان در سنندج، اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید از نظر کیفی و کمی تولیدات را به سطح استانداردهای جهانی برسانیم تا بتوانیم با محصولات خارجی رقابت کنیم.

وی از فکر ایرانی به عنوان یکی از بزرگترین سرمایه‌ها درکشور نام برد و افزود: با بهره‌گیری از تفکر و همت ایرانی می‌توان راه رشد و شکوفایی دربخش‌های مختلف از جمله کار و اقتصاد را طی کرد.

به گفته نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، کار جوهر انسان است و در آیات قرآن کریم بر کار صحیح و عمل صالح تاکید فراوان شده است.

حجت‌الاسلام شاهرودی خاطرنشان کرد: بنا به دستورات دین مبین اسلام کار خوب و عمل نیک انسان را به سعادت می‌رساند و موجبات رشد، عزت و سربلندیش را در جامعه فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه تمام آنچه که خداوند آفریده در خدمت انسان‌ها قرار داده شده است، تصریح کرد: همه انسان‌ها از خدا و به سوی او باز می‌گردند و این به آن معنی است که تمام تلاش‌ها و کارهای انسان‌ها برای رسیدن به قرب‌الی‌الله صورت می‌گیرد.

به گفته نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، در آیات قرآن کریم، همواره کار و تلاش کارگر مصداق جهاد فی‌سبیل‌الله عنوان شده است تا جایی که اسلام عرق ریخته شده از جبین کارگر برای کسب روزی حلال را با عرق پیشانی مجاهد فی‌سبیل‌‌الله بر زمین برابر می‌داند.

حجت‌الاسلام شاهرودی در ادامه با اشاره  به تغییر تاکتیک دشمنان از جنگ سخت به هجمه فرهنگی و نرم علیه ایران اسلامی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی امروز دیگر به فکر حمله نظامی به ایران نیستند، چرا که به خوبی می‌دانند با حمله نظامی به ایران متحمل خسارت‌های جبران‌ناپذیری خواهند شد.

وی با بیان اینکه تحریم‌های امروز غربی‌ها علیه کشورمان نیز به همین دلیل صورت می‌گیرد اضافه کرد: جلوگیری از پیشرفت ایران و منزوی کردن آن در منطقه و جهان مهم‌ترین هدف دشمنان از این تحریم‌ها است که همواره بی‌نتیجه مانده است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول