اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تایباد:

پاسداشت مقام معلم پاسداشت مقام معرفت است

خبرگزاری فارس: فرماندار تایباد گفت: پاسداشت مقام معلم پاسداشت مقام معرفت است.

پاسداشت مقام معلم پاسداشت مقام معرفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، محمدعارف عارفی در نخستین روز از هفته معلم که در آموزشگاه مائده تایباد برگزار شد، اظهارداشت: معلمی شغل انبیاست و این فرمایش امام‌خمینی(ره) نقش معلم را در هدایت‌گری جامعه به خوبی مشخص می‌کند.

فرماندار تایباد افزود: ما هر چه داریم به برکت معلمان است و همین روشنگری و هدایت معلم است که همگان باید قدردان آن باشند.

وی ادامه مراسم گفت: دانش‌آموزان مستعد تایبادی با وجود کمبود امکانات، در سایه توجه و دلسوزی معلمان و تلاش و کوشش خود به رتبه‌های بسیار خوب در کنکور سراسری و سایر سطوح علمی، فرهنگی و هنری و معارف اسلامی در سطح استان و کشور دست یافتند.

فرماندار تایباد هم‌چنین پاسداشت مقام معلم را پاسداشت مقام معرفت خواند و با اشاره به فرمایشات حضرت علی(ع) در مورد مقام معلم، تلاش فرهنگیان را در راه اشاعه معارف اسلامی و ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه ستود.

عارفی افزود: شهر محروم و مرزی تایباد در نخستین سنگر مبارزه با ناتوی فرهنگی و دفاع از فرهنگ در شرق کشور قرار دارد و تلاش‌های انجام گرفته در راه ارتقای فرهنگی این شهرستان بسیار با اهمیت است.

وی با قدردانی از کار معلمان در ترویج هر چه بیش‌تر معارف اسلامی گفت: حضور دانش‌آموزان قرآنی تایباد در گروه یک مسابقات قرآن استان نشانگر تلاش‌های انجام شده در این مورد است.

در ادامه مراسم مهدی امینی، مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان تایباد نیز در این مراسم گفت: رضایت مقام معظم رهبری از مجموعه آموزش ‌و پرورش که در چند سال اخیر بی‌نظیر بوده است باید به عنوان چراغ راه مدنظر و هدف همت بیش‌تر مسئولان، معلمان و همه آحاد جامعه قرار گیرد.

وی افزود: در سال 90 تلاش‌‌های گسترده‌ای در سطح شهرستان تایباد در راستای ارتقای آموزشی و پرورشی صورت گرفته است که سبب افزایش سطح و کیفیت آموزش و کسب رتبه‌های مختلف استانی و کشوری از سوی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان تایباد در سطح کشور شده است.

فرماندار تایباد پس از این مراسم با حضور در آموزشگاه دخترانه کوثر به تدریس درس جغرافیای کلاس چهارم انسانی پرداخت که مورد استقبال دانش‌آموزان این کلاس قرار گرفت.

وی با حضور در جمع دبیران این آموزشگاه از زحمات آنان در طول سال تحصیلی قدردانی کرد.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول