اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک کارشناس فضای مجازی در استان فارس:

صدور حکم رهبر انقلاب ضرورت فعالیت در فضای مجازی را آشکار کرد

خبرگزاری فارس: یک کارشناس فضای مجازی در سپاه استان فارس به حکم رهبر معظم انقلاب برای تشکیل شورای عالی فضای مجازی اشاره کرد و گفت: صدور حکم رهبر فرزانه انقلاب، ضرورت فعالیت در فضای مجازی را بیش از پیش آشکار کرد.

صدور حکم رهبر انقلاب ضرورت فعالیت در فضای مجازی را آشکار کرد

ابراهیم عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز  افزود: سخنان حکیمانه و تدابیر مقام معظم رهبری کارشناسی شده و مطابق با نیاز روز جامعه است که مسؤلان نظام به ویژه در این استان لازم است که به این مهم توجه جدی و دقیقی داشته باشند.

دبیر قرارگاه فرهنگی فاطمة‌الزهرا (س) سپاه فجر استان فارس اضافه کرد: امیدواریم فارس به عنوان استان پیشرو در این زمینه گام‌های موثری را بردارد.

این کارشناس فضای سایبری با بیان اینکه در حال حاضر مجموعه سپاه و بسیج با اشراف کامل و حضور مقتدرانه در فضای سایبری نقش ارزنده‌ای را ایفا می‌کنند، گفت: با توجه به عنایت ویژه فرماندهی معظم کل قوا به سپاه و بسیج، امیدواریم بتوانیم در سپاه و  بسیج استان فارس با فعالیت‌های جهادی در عرصه مجازی خواسته معظم‌له را محقق کنیم.

عباسی با اشاره به جوسازی‌های بنگاه‌های سخن‌پراکنی غرب علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این امر نشان‌دهنده اوج عظمت حضور مقام عظمای ولایت در عرصه فرهنگی و جنگ نرم است.

وی ابراز داشت: مجموعه سپاه و بسیج در اجرای اقتضائات اشاره شده در حکم مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل شورای عالی فضای مجازی کشور به دنبال تسخیر این فضا، رصد و اشرافیت کامل در تمام فعالیت‌های دشمن در عرصه‌های مختلف به ویژه در فضای سایبری است.

دبیر قرارگاه فرهنگی فاطمة‌الزهرا (س) سپاه فجر استان فارس بیان کرد: تاکنون سپاه در مباحث سایبری اعم از شناخت جریانات نفوذی و فعالیت‌های مخرب و مفسده‌انگیز کارهای درخشانی را انجام داده که از جمله آنها می‌توان به پروژه‌های «چشم روباه» و «پرونده مضلین»، توسعه فعالیت‌های وبلاگ‌نویسی و تولید محتوا اشاره کرد.انتهای پیام/ک10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول