اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری خبر داد

اختصاص 50 میلیاردی برای اجرای طرح هادی روستایی در ساری

خبرگزاری فارس: فرماندار ساری از افزایش اعتبارات طرح هادی در روستاهای شهرستان ساری خبر داد و گفت: 50 میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی روستایی اختصاص داده شد.

اختصاص 50 میلیاردی برای اجرای طرح هادی روستایی در ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدعباس حسینی‌نژاد بعدازظهر امروز در همایش شوراها و دهیاران شهرستان ساری که در اردوگاه بادله برگزار شد با تاکید بر اینکه خدمات دولت باید اطلاع‌رسانی شود، اظهار داشت: خدمات نظام از طریق شوراها و دهیاران به مردم گزارش شود.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات دولتی به روستاها رسیده و شاهد رشد چشمگیر در روستاها هستیم.

این مسئول با بیان اینکه با شکل‌گیری دهیاری و شوراها مدیریت مطلوبی در روستاها حاکم شده است، تصریح کرد: 80 درصد مشکلات روستاها با پیگیری شوراها و دهیاران رفع می‌شود.

حسینی‌نژاد مراقبت از بیت‌المال در نظام جمهوری اسلامی را مهم دانست و گفت: بعد از انقلاب خدمات مطلوب زیرساختی در بخش برق، آب، گاز‌رسانی، مخابرات و طرح‌های هادی در روستاها انجام شد.

وی  با تاکید بر اینکه شوراها در تحقق شعار حمایت از تولید ملی تلاش کنند، بیان داشت: شعار حمایت از کار و سرمایه اولویت فعالیت‌های دهیاران و شوراها قرار گیرد.

فرماندار ساری نقش دهیاران و شوراها را در تولید محصولات کشاورزی موثر دانست و گفت: تحریم اقتصادی دشمن با حمایت از تولید ملی با شکست مواجه می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود 210 میلیارد ریال اعتبار جاری و عمرانی برای دهیاری‌ها و شوراهای روستاها در نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد: اعتبارات بخشی از مشکلات روستاها را حل می‌کند ولی در توسعه روستاها باید مدیریت درستی اعمال شود.

حسینی‌نژاد از افزایش اعتبارات طرح هادی در روستاهای شهرستان ساری خبر داد و گفت: 50 میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی روستایی اختصاص داده شد.

این مسئول جایگاه شوراها را رفیع برشمرد و یادآور شد: شوراها باید در بین دستگاه‌های دولتی رسمیت یابند.

وی اضافه کرد: شوراها و دهیاران منتخبان و نمایندگان مردم هستند، نباید پشت در اتاق‌های مدیران قرار گیرند.

نماینده دولت در مرکز مازندران متذکر شد: برنامه‌ریزان دستگاه‌های اجرایی از تصمیمات شوراها و دهیاران در اجرای فعالیت‌های توسعه‌ای استفاده کنند.

وی به معضل کمبود آب شرب بهداشتی  و زباله در روستاها اشاره کرد و گفت: مشکلات روستائیان از طریق دهیاران و شوراها پیگیری شود.

حسینی‌نژاد به توسعه فضای سبز در روستاها تاکید کرد و ابراز داشت: با هم‌افزایی بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول