اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفار آذربایجان غربی اعلام کرد

بازسازی 2 هزار کیلومتر شبکه آب روستایی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی گفت: 2 هزار و 127 کیلومتر از شبکه آب روستایی آذربایجان غربی مورد بازسازی قرار می‌گیرد.

بازسازی 2 هزار کیلومتر شبکه آب روستایی آذربایجان غربی

 رسول اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به اینکه اکثر روستاهای آذربایجان غربی زیرپوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی استان عمر بالاتر از 20 سال را دارند حدود 40 درصد شبکه‌ها و خطوط انتقال نیاز به بازسازی مجدد دارند.

وی تصریح کرد: بر این اساس حدود 2 هزار و 127 کیلومتر شبکه و یک هزار و 490 کیلومتر از خطوط انتقال آب نیاز به بازسازی دارند.

این مسئول اعلام کرد: در سال جاری در تلاش هستیم بخش عمده‌ای از شبکه آب روستایی را بازسازی کنیم که تحقق این امر در گرو واگذاری به موقع و مورد نیاز اعتبارات در این بخش است.

اکبری با بیان اینکه در واگذاری اعتبارات به این بخش دچار مشکل هستیم، گفت: با واگذاری اعتبار عملیات اجرایی در بخش‌های مختلف رونق بیشتری به خود می‌گیرد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیات بازسازی شبکه آب روستایی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عمر شبکه آب استان بالا است، اظهار داشت: برای جبران تمام این موارد نیاز است تا اعتبارات در فصل‌های مناسبی از سال تخصیص یابد چرا که فصل اجرای پروژه‌های عمرانی در استان آذربایجان غربی به دلیل کوهستانی بودن منطقه محدود است و فقط در 6 ماه نخست سال می‌توانیم پروژه‌های عمرانی را اجرایی کنیم.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول