اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نگارخانه گلستانه مشهد

آثار خوشنویسی استاد سروری به نمایش گذاشته شد

خبرگزاری فارس: آثار خوشنویسی استاد سیدابوالفضل سروری از اساتید هنر خوشنویسی ایران و برگزیده دو سالانه خوش‌نویسی جهان اسلام در نگارخانه گلستانه مشهد به نمایش گذاشته شد.

آثار خوشنویسی استاد سروری به نمایش گذاشته شد

محمدرضا شاهسوند، مسئول نگارخانه گلستانه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: این آثار از جمله نفیس‌ترین آثار خوشنویسی استاد سروری است که تاکنون در چند شهر ایران و چندین کشور جهان به نمایش گذاشته شده است.

مسئول نگارخانه گلستانه افزود: در همین راستا 20 اثر نفیس خوش‌نویسی به روش قلم کتیبه و درشت‌نویسی و خط نستعلیق با مضامین قرآنی، روایات ائمه اطهار(ع) و ابیاتی از متون کهن فارسی در این نگارخانه تازه تأسیس به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان اینکه تمامی آثار به نمایش گذاشته شده دارای شناسنامه هنری هستند، تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه با اهداف خیرخواهانه بوده و تمامی منافع آن به کودکان مؤسسه گلستان علی(ع) تعلق می‌گیرد.

مسئول نگارخانه گلستانه خاطرنشان کرد: آثار خوشنویسی استاد سروری تاکنون هشت بار در شهرهای تهران، مشهد، قم و سمنان به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه آثار خوشنویسی استاد سروری تا پایان فروردین‌ماه سال جاری در محل نگارخانه گلستانه متعلق به مؤسسه گلستان علی(ع) واقع در خیابان دانشگاه مشهد پذیرای علاقه‌مندان، خیّران و هنردوستان است.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول