اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قزوین پایتخت خوشنویسی ایران/ 2

رونمایی از تمبر یادبود دوسالانه خوشنویسی

خبرگزاری فارس: دبیر دومین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی از رونمایی تمبر و پوستر دوسالانه خوشنویسی در قزوین خبر داد.

رونمایی از تمبر یادبود دوسالانه خوشنویسی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دومین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران، محمدحسین شفیعی‌ها با تأکید بر اهمیت دوسالانه دوم خوشنویسی بیان کرد: باید مقایسه آماری همراه با تحلیل آن، میان دوسالانه نخست و دوسالانه پیش رو صورت بگیرد تا تفاوت وضعیت استان‌های حاضر در دوسالانه دوم احراز شود.

شفیعی‌ها ارائه گزارش تحلیلی مبسوط از دوسالانه دوم را مهم دانست و اذعان کرد: می‌توان با در نظر گرفتن شرایطی که در فراخوان دو سالانه امسال در نظر گرفته شده است به کمیت و کیفیت آثار، نظر ویژه داشت تا حضور چهره‌های شاخص شرکت کننده در دوره‌های مختلف دوسالانه مورد بررسی قرار گیرد.

دبیر دومین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران تماس با اساتید برجسته خوشنویسی کشور و جویا شدن نقطه نظرات آنان را از مهم‌ترین وظایف روابط عمومی دوسالانه ارزیابی کرد و تأکید کرد: بررسی دیدگاه مسئولان استانی که دغدغه فرهنگی دارند و به نوعی می‌توانند در بهبود کیفیت برگزاری دوسالانه نقش مهمی داشته باشند، باید در دستور کار کمیته روابط عمومی این دوسالانه قرار گیرد.

شفیعی‌ها از رونمایی پوستر دوسالانه دوم خبر داد و گفت: به زودی از پوستر دومین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی کشور با حضور اصحاب رسانه رونمایی می‌شود.

دبیر دومین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران از آماده کردن فضای عمومی شهر قزوین برای میزبانی این رویداد بزرگ کشوری و بین‌المللی خبر داد و تأکید کرد: با آغاز تبلیغات شهری باید مردم را نسبت به این رخداد بزرگ هنری آگاه کرد، چراکه قزوین پایتخت خوشنویسی ایران است که این به زعم بسیاری از خوشنویسان مطرح کشور می‌باشد که در گفت‌و‌گوهایشان عنوان می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: هرچه مشارکت مردمی در برگزاری این دوسالانه که همراه با کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های تخصصی است بیشتر باشد، دوسالانه پرباری در پیش داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از چاپ تمبر یادبود دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران خبر داد و آن را حرکتی برای ثبت و نکوداشت این واقعه مهم هنری در بعد بین‌المللی برای جامعه خوشنویسی کشور دانست.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول