اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قزوین پایتخت خوشنویسی ایران/ 4

ارسال 700 اثر به دبیرخانه دوسالانه خوشنویسی ایران

خبرگزاری فارس: بر اساس اعلام دبیرخانه دومین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران، با توجه به پایان یافتن مهلت ارسال آثار، 700 اثر به دبیرخانه این دوسالانه ارسال شده است.

ارسال 700 اثر به دبیرخانه دوسالانه خوشنویسی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دومین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران، دبیر دومین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران با اعلام این خبر اظهار کرد: 700 اثر از 545 هنرمند به دبیرخانه رسیده است که از این میان 72 هنرمند خانم و 473 هنرمند آقا شرکت دارند.

محمدحسین شفیعی‌ها با اشاره به دو بخش مسابقه و نمایشگاه دومین دوسالانه­ بین‌المللی خوشنویسی ایران عنوان کرد: از میان آثار دریافتی، 420 اثر مربوط به بخش مسابقه و 280 اثر مربوط به بخش نمایشگاه می‌باشد.

وی تفکیک آثار بخش مسابقه را اینگونه عنوان کرد: در نستعلیق 260 اثر، شکسته نستعلیق 95 اثر، نسخ 33 اثر و ثلث 32 اثر ارائه شده است.

شفیعی‌ها پیرامون آثار بخش نمایشگاه به تفکیک عنوان کرد: در نستعلیق 162 اثر، شکسته نستعلیق 58 اثر، نسخ 9 اثر، ثلث 8 اثر و نقاشی خط 43 اثر دریافت شده است.

دبیر دومین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی تشریح کرد: استان تهران با 81 هنرمند، اصفهان با 72 هنرمند، قزوین با 63 هنرمند، قم با 30 هنرمند، خراسان رضوی با 31 هنرمند، همدان با 26 هنرمند، فارس با 22 هنرمند، مازندران با 22 هنرمند، گیلان با 20 هنرمند، کردستان با 15 هنرمند، مرکزی با 11 هنرمند، زنجان با 11 هنرمند و آذربایجان شرقی با 9 هنرمند بیشترین مشارکت را در دوسالانه دوم دارند.

وی ادامه داد: با توجه به نحوه­ ارسال آثار از شهرستان‌های کشور، پیش بینی می‌­شود تا پایان فروردین ماه، تعداد 200 اثر برای شرکت در بخش نمایشگاه دومین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران توسط دبیرخانه دریافت شود.

دوسالانه دوم، اردیبهشت امسال در قزوین، پایتخت خوشنویسی ایران، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول