اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قزوین پایتخت خوشنویسی ایران/ 3

دوسالانه خوشنویسی افتخار بزرگی برای قزوین است

خبرگزاری فارس: یک استاد خوشنویس برگزاری دوسالانه خوشنویسی در قزوین را افتخاری بزرگ برای این شهر دانست.

دوسالانه خوشنویسی افتخار بزرگی برای قزوین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دومین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران مصطفی عابدینی گفت: برگزاری جشنواره­‌های خوشنویسی به این شکل، در رشد خوشنویسی تأثیرگذار می­‌باشد و انگیزه هنرمندان را برای خلق آثار بیشتر می‌کند ولی نباید غافل بود که جزئیات برگزاری هم مهم هستند و همان قدر که می‌تواند سازنده باشد، ممکن است تخریب کننده نیز باشد، چراکه جشنواره­‌های این چنینی در حد بالایی از هنر هستند.

وی ادامه داد: به طور مثال یکی از اهداف برگزاری همایش‌های این چنینی بالا بردن سطح هنر خوشنویسی است، در حالی که کیفیت و چارچوب اصلی برگزاری بسیار قابل اهمیت‌ است زیرا ممکن است مواردی پیش آید که در حد جشنواره نبوده و خارج از چارچوب آن باشد.

عابدینی افزود: خوب است در کنار برگزاری دوسالانه، زمینه خرید آثار نیز فراهم شود تا آثار شرکت کننده، پس از جشنواره­‌ها راهی انبارها و آرشیوهای شخصی نشود.

وی یادآور شد: همچنین پیش همایش‌هایی که به صورت تخصصی برگزار می‌شوند نیز بسیار حایز اهمیت‌اند که می‌­تواند تخصصی‌­تر و هدفمندتر باشد.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول