اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته برنامه‏ریزی فیروزکوه:

بیانات رهبری راهبردی برای پیشرفت در تمام زمینه‏هاست

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته برنامه‏ریزی شهرستان فیروزکوه گفت: بیانات رهبری راهبردی برای پیشرفت و بالندگی در تمام زمینه‏هاست.

بیانات رهبری راهبردی برای پیشرفت در تمام زمینه‏هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عصر امروز نخستین جلسه کمیته برنامه‏ریزی شهرستان فیروزکوه در سال جاری با حضور معاون اداری مالی و برنامه‏ریزی فرماندار فیروزکوه، معاون عمرانی فرماندار فیروزکوه و مسئولان و مدیران دستگاه‏های اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

رئیس کمیته برنامه‏ریزی شهرستان فیروزکوه در این نشست با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ضمن قدردانی از اعضای کمیته برنامه‏ریزی شهرستان فیروزکوه به خاطر ارائه خدمات و زحماتی که در این عرصه داشتند، هدف از برگزاری نشست کمیته برنامه‏ریزی شهرستان را تبیین سیاست‏ها، برنامه‏ها و راهبردهایی عنوان کرد که باید در سطح شهرستان محقق شود.

سعید افشارنادری در ادامه با اشاره به نام‏گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: همه صنوف، گروه‏ها و آحاد جامعه باید برای محقق ساختن منویات رهبری تلاش کنند.

وی با توجه به ماموریت‏های دستگاه‏های فرهنگی در راستای محقق کردن بیانات رهبری گفت: بیانات رهبری برون‏رفتی برای کشور و راهبردی برای پیشرفت و بالندگی در تمامی زمینه‏ها است.

رئیس کمیته برنامه‏ریزی شهرستان فیروزکوه افزود: در راه عمران و آبادانی کشور با توجه به نام‏گذاری سال‏ها از سوی مقام معظم رهبری از جمله همت مضاعف کار مضاعف، اصلاح الگوی مصرف، جهاد اقتصادی و اکنون سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید همواره کوشا باشیم.

افشارنادری اضافه کرد: باید برای دستیابی به این هدف، کارگروه‏های فرهنگی و اجتماعی و کارگروه‏های که ماموریت اقتصادی محوریت فعالیت‏های آنان است، به منظور تبیین و تسری  آن در درون جامعه برنامه‏های عملیاتی داشته باشند.

وی در پایان از برگزاری 12 جلسه کمیته برنامه‏ریزی شهرستان فیروزکوه در سال گذشته به طور متوسط هر ماه یک ‏بار که 110 مصوبه را به دنبال داشته است، خبر داد: از این تعداد، 75 مصوبه اجرایی شده و 35 مصوبه دیگر در حال اجرا و پیگیری است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول