اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد جبهه متحد اصولگرایان در کرمانشاه تأکید کرد

رهبری و مردم پیروز واقعی انتخابات هستند / لزوم حضور پرشور در دور دوم

خبرگزاری فارس: نامزد جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه گفت: رهبر معظم انقلاب و مردم غیور ایران اسلامی پیروز واقعی انتخابات مجلس هستند.

رهبری و مردم پیروز واقعی انتخابات هستند / لزوم حضور پرشور در دور دوم

محمد رزم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: ملت بزرگ ایران همواره اثبات کرده در صحنه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذاری نخواهد کرد و در انتخابات اسفند هم همین را به رخ دنیا کشید.

وی افزود: مردم مؤمن و ولایتمدار استان و شهرستان کرمانشاه نیز مردمی با اخلاص، متمدن، با ایمان و وفادار به ولایت بوده و هستند و در انتخابات اسفند نیز ولایتمداری خود را متجلی ساختند.

رزم تأکید کرد: این انتخابات محک ولایتمداری مردم بود و مردم کرمانشاه سرافرازانه در این عرصه مهم حضور یافته و میدان دار شدند و 15 اردیبهشت‌ماه نیز در مرحله دوم همچنان به صحنه خواهند آمد و دل رهبری و مردم را شاد خواهند کرد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس ادامه داد: ایثار و شهادت در کنار دلاوری و ایمان مشخصه این مردم است و به گواه تاریخ و تمدن کهن این سرزمین، مردم کرمانشاه همواره از مدافعان خاک مقدس ایران بوده‌اند و در دوران دفاع مقدس نیز جلوه‌ای از آن‌ را به تقدیم قریب به 10 هزار شهید و ایثارگر نشان دادند.

رئیس سابق شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه با اشاره به مسائل و مشکلات کرمانشاه تأکید کرد: حق مردم استان کرمانشاه برای برخورداری از رفاه و امکاناتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه جا گسترانده بیش از اینهاست و با همدلی و اشتراک نظر بین منتخبان ملت و مسئولان این امر محقق می‌شود.

رزم افزود: در این عرصه با توکل به خدا و برای انجام تکلیف به میدان آمده‌ام و سپاس گذار اعتماد مردم بزرگ و حماسه‌آفرین کرمانشاه هستم و تلاش می‌کنم خدمتگذاری شایسته برای آنان باشم اما تأکید می‌کنم که همه ما سرباز نظام و انقلاب و رهبری هستیم و امیدوارم خداوند همواره در این مسیر یاریمان کند.

وی درپایان با دعوت از مردم کرمانشاه برای حضوری گسترده در پای صندوق‌های رأی در 15 اردیبهشت‌ماه گفت: مردم کلانشهر کرمانشاه و بخش‌ها و روستاهای تابعه در مرحله اول اثبات کردند در حضور در صحنه پیشگام هستند و امیدوارم در مرحله دوم هم همین حرکت را تکرار کنند.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول