اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شفت:

نسل سوم انقلاب شعار رهبری را محقق می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شفت گفت: نسل سوم انقلاب فداییان رهبری هستند که می‌توانند شعار رهبری را محقق کنند و برخی در گیلان نمی‌توانند با جریان پیرو محض ولایت کنار بیایند.

نسل سوم انقلاب شعار رهبری را محقق می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید جواد شفیعی ثابت صبح امروز در همایش پیروان ولایت، تلاش‌گران دولت در مجتمع زیباکنار این شهر با بیان اینکه امام علی (ع) برای تمام فرمانداران دستورالعمل دارند، اظهار کرد: سال گذشته سرشماری جمعیت و انتخابات مجلس نهم با برنامه‌ریزی فرمانداران به سرانجام رسید.

وی، با اشاره به اینکه مسئولیت‌های فراوان حاکمیتی به عهده فرمانداران است، تصریح کرد: در ماه‌های گذشته 16 فرماندار گیلان در یک اتفاق‌نظر دسته‌جمعی خواستار برکناری یکی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان شدند.

این مسئول، شعار دولت نهم و دهم را استفاده از نسل سوم انقلاب اسلامی دانست و افزود: نسل سوم انقلاب اسلامی فداییان رهبری هستند و می‌توانند شعار رهبری را محقق کنند.

وی، با اشاره به فعالیت استاندار گیلان اذعان کرد: سال گذشته سعادتی با ابتکار عمل در تمام حوزه‌ها ورود کرد و هر گاه جریان پیرو ولایت محض در گیلان روی کار آمد برخی‌ها نخواستند آن را ببینند و کنار بیایند.

شفیعی‌ثابت، پیوست 37 پروژه جدید در لایحه بودجه 91 برای نخستین بار در تاریخ گیلان را یک اتفاق مهم و حاصل تلاش مسئولان خواند.

وی، خاطرنشان کرد: اکنون گیلان به کانون منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای تبدیل شده است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول