اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سقز:

ناهماهنگی مسئولان مانع توسعه کردستان است

خبرگزاری فارس: شهردار شهرستان سقز گفت: ساز مدیران برای توسعه کردستان کوک نیست و‌ ناهماهنگی بین آنان مانع توسعه استان می‌شود.

ناهماهنگی مسئولان مانع توسعه کردستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عثمان رحیمی بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از شوراهای نمونه استان کردستان در سنندج اظهار کرد: با وجود اعتبارات بسیار خوبی که در طول چند سال اخیر در راستای توسعه و آبادانی شهرها و روستاهای استان به دلیل پیگیرهای استاندار اختصاص یافته اما ناهماهنگی برخی از مسئولان موجب توقف برخی از اقدامات شده است.

وی خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبارات برای توسعه و آبادانی شهرها و روستاها و نیز برطرف شدن موانع و مشکلات مردم است و باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن در این زمینه هزینه شود.

شهردار سقز از شوراها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین نام برد و گفت: تسریع در روند خدمات‌رسانی به مردم و حل مشکلات آنان مهم‌ترین فلسفه تشکیل شوراهای اسلامی شهرها و روستاهاست.

قانون فعالیت شوراها به‌روز نیست

به گفته وی متاسفانه قانون و مقررات حاکم بر فعالیت‌های اعضای شورا به‌روز نبوده و به همین دلیل اعضای شورا و شهرداری برای انجام وظایف ذاتی خود با مشکلاتی مواجه می‌شوند.

فرماندار سقز اضافه کرد: با توجه به تغییر و تحول صورت گرفته در عرصه‌های مختلف نمی‌توان قوانین قدیمی را در عصر حاضر اجرایی کرد بلکه باید در این راستا چاره‌اندیشی شود.

به گفته رحیمی افزایش حدود و اختیارات شورای اسلامی در پیشبرد کارها موثر است.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر سقز، از کسب مقام نخست شهرداری سقز در جشنواره دستاوردهای شهرداری‌ها خبر داد و گفت: چاپ 11 کتاب در بحث شهرداری‌ها و چهار اثر در زمینه آتش‌نشانی از دیگر دستاوردهای شهرداری در سال گذشته بوده است.

رحیمی در پایان هدف اصلی مسئولان در نظام اسلامی را خدمت صادقانه به مردم دانست و گفت: برای تحقق خدمت به مردم علاوه بر تلاش صادقانه و خلاقیت، اعتبارات نیز بی‌تاثیر نیست.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول