اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران خبر داد

تعریف طرح توسعه کشاورزی در 52 عنوان متنوع

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از اجرای طرح توسعه کشاورزی در قالب 52 عنوان متنوع خبر داد.

تعریف طرح توسعه کشاورزی در 52 عنوان متنوع

سیدمحمد موسوی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران- دماوند اظهار داشت: برای اجرای طرح توسعه کشاورزی به عنوان اقدامی انقلابی در عرصه تولید کشور 50 عنوان طرح متنوع تعریف شده است.

موسوی ادامه داد: با بررسی این طرح در نشست گذشته ستاد توسعه کشاورزی استان تهران این طیف اجرایی با وسعت بیشتری همراه شد تا تقریبا همه فعالیت‏های بخش کشاورزی نظیر زراعت، باغ، حفظ نباتات، تولیدات دامی، طیور، آبزی‏پروری، گوشت قرمز و ... را شامل شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اضافه کرد: بدین ترتیب تمام فعالیت‏های بخش‏های مختلف کشاورزی تحت اجرای طرح توسعه کشاورزی مصوب بهمن ماه سال 90 دولت دهم قرار می‏گیرد.

وی استعدادیابی را نخستین گام در اجرای طرح توسعه کشاورزی خواند و افزود: گام نخست در مسیر اجرای این طرح استعدادیابی و تعیین کاربری اراضی است.

موسوی ادامه داد: این وظیفه خطیر بر عهده مجموعه خدوم، ولایی، انقلابی و جهادی اداره‏کل منابع طبیعی استان تهران نهاده شده است.

 

* تهران قطب نخست تولید گل شاخه‏بریده کشور است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اضافه کرد: خوشبختانه در حال حاضر، تهران یکی از استان‏های موفق در امور کشاورزی است.

وی ادامه داد: نمونه‏های بارز این موفقیت‏های بزرگ که در سایه تلاش شبانه‏روزی کشاورزان زحمت‏کش محقق شده در تولید گل شاخه‏بریده نمود پیدا کرده است.

موسوی با اشاره به میزان تولید گل شاخه‏بریده در کشور گفت: در حال حاضر نزدیک به یک میلیارد و 700 اصله گل شاخه‏بریده در همه نقاط کشور تولید می‏شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تصریح کرد: اما شاید جالب باشد بدانیم که از میان این تعداد گل شاخه‏بریده، رقمی بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون شاخه آن در استان تهران تولید و به سایر نقاط عرضه می‏شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول