اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌رضوی

500 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های آب سرمایه‌گذاری شد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب خراسان‌رضوی گفت: بیش از 500 میلیارد ریال اعتبار از محل طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای توسعه زیرساخت‌های آب و فاضلاب شهری این استان سرمایه‌گذاری شده است.

500 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های آب سرمایه‌گذاری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب خراسان‌رضوی، جلیل سینی‌چی در نشست کمیته مدیریت استراتژیک خراسان‌رضوی اظهار داشت: این اعتبار در بخش‌های مسکن مهر، ایجاد و توسعه تأسیسات آبی، احداث مخازن، آب‌رسانی و ایجاد تأسیسات فاضلاب هزینه شده است.

وی ادامه داد: در بخش احداث و توسعه شبکه از محل این اعتبارات 62 کیلومتر اجرا شده که نسبت به بودجه تعیین شده بیش از صد درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در بخش اصلاح و بازسازی 85 کیلومتر عملیات اجرایی انجام شده که 138 درصد تحقق یافته است.

سینی‌چی در ارتباط با توسعه خط انتقال آب گفت: 160 کیلومتر خط انتقال و 35 هزار مترمکعب مخزن ذخیره در سال گذشته در شهرهای خراسان‌رضوی اجرا و احداث شده است.

وی اظهار داشت: حفر، تجهیز و برق‌رسانی به 90 حلقه چاه با تحقق صد درصد نسبت به بودجه و افزایش ظرفیت تأمین آب به میزان 654 لیتر بر ثانیه از جمله فعالیت‌های سال گذشته شرکت آبفا است.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب خراسان‌رضوی تصریح کرد: هم‌چنین 161 کیلومتر شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلاب انجام شده که دو برابر عملیات انجام شده در سال 89 است.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول