اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آستان مقدس احمدی:

توسعه حرم توسعه فارس را به همراه دارد

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی آستان مقدس احمدی گفت: توسعه حرم احمدی، توسعه استان فارس را در پی دارد.

توسعه حرم توسعه فارس را به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیدمحمد حسن دستغیب بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کار احداث رواق سرپوشیده آستان مقدس احمدی(ع) از مقابل درب ورودی حرم در روزهای آینده آغاز می‌شود.

مدیر آستان مقدس احمدی ابراز داشت: در روزهای آینده عملیات تبدیل میدان مقابل حرم مطهر احمدبن موسی(ع) به رواق سرپوشیده و صحن‌های کوچک آغاز و در مدت زمان یک سال و نیم این رواق احداث و منجر به توسعه حرم می‌شود.

دستغیب گفت: توسعه حرم احمدی به معنای توسعه فضای معنوی شهر شیراز و استان فارس است که مسئولان باید بدانند برای گام برداشتن در مسیر توسعه شهر توجه به حرم امری واجب است.

مدیر اجرایی آستان احمدی تصریح کرد: توسعه حرم باید با محوریت فضای معنوی صورت گیرد و مقابل هر نوع دیدگاه دیگر در این راستا می‌ایستیم.

وی ادامه داد: تولیت حرم احمدی و محمدی در سال گذشته برای تکمیل پروژه‌های ناتمام درخواست اعتبار کرد که این اعتبارات به اداره راه و شهرسازی تعلق گرفت و حرم نیز برای تکمیل پروژه‌های خو د به دنبال اخذ وام از برخی از بانک‌ها است.

دستغیب با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام حرم احمدی خاطرنشان کرد: زمانی حرم می‌تواند کارهای مورد نیاز برای ارائه خدمات به زائران را انجام دهد که اعتبارات در اختیار آن قرار گیرد.

وی همچنین گفت: تولیت آستان احمدی و محمدی با مدیریت بنیاد مسکن کشور دیدار داشته تا کار توسعه حرم مطهر با محوریت آن‌ها صورت گیرد چراکه تجربه توسعه حرم حضرت معصومه(ع) را داشته‌اند.

دستغیب با اشاره به اینکه توسعه حرم امامزاده شاه‌چراغ(ع) به حمایت جدی مسئولان و مردم نیاز دارد از خیران کشور خواست تا در امر توسعه حرم مطهر امامزاده شاه‌چراغ(ع) مشارکت جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول