اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شاهرود:

مهربانی باید در جامعه توسعه یابد/ شیطنت شیاطین با اتحاد کم می‏شود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود گفت: مهربانی باید در جامعه توسعه یابد، چرا که شیطنت شیاطین با اتحاد و مهربانی به هم‌دیگر کم می‏شود.

مهربانی باید در جامعه توسعه یابد/ شیطنت شیاطین با اتحاد کم می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام حسین قرغی در جمع کارکنان حوزه‏های الهادی، خاتم‏الانبیا و ایمان در نمازخانه حوزه تجمیعی سپاه شاهرود، به هم‌دلی و مهربانی مؤمنان با یکدیگر اشاره کرد و اظهار داشت: خوشحال کردن دل بنده مؤمن، خشنودی خداوند را همراه دارد.

وی گفت: احادیث زیادی از ائمه در باب مودت بیان شده و این نشان از اهمیت این موضوع دارد که متأسفانه در جامعه امروزه ما کم‌رنگ است.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود ضمن اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) که می‏فرمایند "هر که مؤمنی را خوشحال کند، مرا خوشحال کرده و هر که مرا خوشحال کند، خدا را خوشحال کرده است"، افزود: مؤمنان باید از فرصت‏های با هم بودن نهایت استفاده را ببرند و در تعمیق انس و مودت با یکدیگر تلاش کنند.

وی جاری شدن مودت و مهربانی در جامعه مسلمین را موجب تقویت وحدت دینی و ملی برشمرد و گفت: در جامعه‏ای که مهربانی توسعه یابد، برکت افزایش می‏یابد و شیطنت شیاطین کم‏اثر می‏شود.

وی با بیان اینکه بعد از عزاداری بر اهل‌بیت(ع) انسان احساس شادابی می‏کند، افزود: این موضوع نشأت گرفته از بازخورد و پاداش عزاداری در عالم آخرت است.

قرغی گفت: همه باید در خوشحال کردن دل مؤمنان از هم سبقت بگیریم و این را در جامعه گسترش دهیم، چرا که نشاط مؤمنان، انس و الفت به همراه دارد و باعث پایداری اتحاد جامعه می‏شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول