اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه شرکت مخابرات استان یزد قطعی شد

312 درصد رشد اینترنت پرسرعت تا پایان سال 91

خبرگزاری فارس: شرکت مخابرات استان یزد مهم‌ترین برنامه خود را در سال جاری، رشد 312 درصدی اینترنت در استان یزد اعلام کرد.

312 درصد رشد اینترنت پرسرعت تا پایان سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان یزد، نخستین جلسه کمیته بازاریابی و امور مشتریان در سال جاری با موضوع دیتا در سال 1391 برگزار شد.

در این جلسه که با حضور اعضای اصلی کمیته برگزار شد، پیرامون حساسیت موضوع دیتا در سال 91 و تکالیف مجمع عمومی برای شرکت مخابرات استان بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست مقرر شد، تمامی بخش‌ها و حوزه‌های مختلف شرکت مخابرات استان یزد به ویژه حوزه‌های برنامه‌ریزی، توسعه و مهندسی و مخابرات شهرستان یزد و شهرستان‌های تابعه با همکاری حوزه نگه‌داری و بهره‌برداری نسبت به رفع موانع و مشکلات فنی و انجام توصیه لازم اقدام کنند تا امکان دایر کردن 35 هزار پورت adsl تا پایان سال 91 در استان یزد فراهم شود.

در صورت تحقق این امر و دایر شدن 35 هزار پورت اینترنت پرسرعت (adsl) در سطح استان یزد، میانگین رشد اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان بیش از 312 درصد خواهد بود، این در حالی است که هم‌اکنون بیش از 38 هزار و 331 پورت اینترنت پرسرعت در استان یزد توسط شرکت‌های دیگر به جز شرکت مخابرات دایر شده و مشغول به کار هستند.

در ادامه این نشست طرح برگزاری جشنواره واگذاری adsl در هفته ارتباطات که توسط رئیس اداره روابط عمومی و دبیر کمیته بازاریابی ارائه شده بود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و قرار شد پس از بررسی دقیق‌تر توسط مجری طرح، نتایج مربوطه اعلام شود.

طرح یاد شده با بررسی بسترهای مختلف اجتماعی و اقتصادی موجود در استان، هفته ارتباطات (23 تا 31 اردیبهشت‌ماه) را فرصتی مغتنم برای فروش و واگذاری گسترده اینترنت پرسرعت قلمداد کرده است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول