اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان شمالی خبر داد

راه‌اندازی اینترنت پرسرعت مخابرات در شهرهای خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان‌شمالی از راه‌اندازی اینترنت‌های پر سرعت مخابرات در شهرهای این استان طی امسال خبر داد.

راه‌اندازی اینترنت پرسرعت مخابرات در شهرهای خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات خراسان‌شمالی، محمد سالاری اظهار داشت: اینترنت پر سرعت مخابرات با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته امسال در مناطق شهری استان دایر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 225 هزار شماره تلفن ثابت در خراسان‌شمالی مشغول به کار است، تصریح کرد:‌ امسال توسعه 13 هزار شماره جدید در برنامه کاری شرکت مخابرات استان قرار داشته که با نصب این شماره‌ها تعداد تلفن‌های ثابت در خراسان‌شمالی به بیش از 237 هزار شماره خواهد رسید.

سالاری همچنین نصب و راه‌اندازی کافو نوری‌های جدید در بجنورد و همچنین توسعه سیستم‌های انتقال بین شهرستانی در سطح استان را از جمله برنامه‌های شرکت مخابرات خراسان‌شمالی در سال جاری عنوان کرد.

وی توسعه شبکه انتقال، تقویت شبکه‌های داخلی تلفنی مرکز استان و توسعه فیبر داخل شهری را از دیگر برنامه‌های شرکت مخابرات برشمرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: امسال همچنین ارتباط رسانی در پروژه‌های مسکن مهر و چند پروژه عمرانی از برنامه‌های این شرکت در استان به شمار می‌رود.

وی همچنین با اشاره به برنامه افزایش 90 هزار شماره تلفن همراه در خراسان‌شمالی طی امسال تصریح کرد: با افزایش این تعداد تلفن، شمار تلفن‌های همراه فعال در خراسان‌شمالی به بیش از 424 هزار شماره افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول