اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت گیلان:

ثبت نام زائران حج تمتع گیلان اینترنتی است

خبرگزاری فارس: مدیر حج و زیارت گیلان از آغاز ثبت نام اینترنتی زائران حج تمتع این استان از 17 فروردین جاری خبر داد.

ثبت نام زائران حج تمتع گیلان اینترنتی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسن یگانه بعد از ظهر امروز در جلسه حج و زیارت استان با بیان اینکه زمان ثبت نام زائران حرم نبوی از 17 فروردین آغاز می‌شود، اظهار داشت: از زائران مشمول تشرف به حج تمتع می‌خواهیم به یکی از کاروان‌های تمتع 91 مراجعه کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان دارای اسناد 8 میلیون ریالی که تا تاریخ 29 اسفند سال 78 در یکی از شعب بانک ملی ثبت نام کرده‌اند برابر مفاد فراخوان‌های مکرر سازمان به یکی از شعب بانک ملی مجهز به شبکه سیبا مراجعه و نسبت به تبدیل سند خود به 10 میلیون ریال در مهلت باقی مانده اقدام کنند.

این مسئول با بیان اینکه تمام صاحبان اسناد 19 میلیون ریالی از تاریخ اول فروردین 79 تا 20 مرداد 84 که در یکی از شعب بانک ملی ثبت نام کرده‌اند، تصریح کرد: افرادی که در سنوات گذشته با سند اولویت‌دار در کاروان‌ها ثبت نام کرده‌اند و به دلایلی مشرف نشده‌اند و اصل سند حج تمتع آنها از طریق مدیر کاروان به سازمان حج و زیارت تحویل داده شده دارای اولویت مشرف هستند.

وی شرط این اولویت را مشخص شدن وضعیت بستانکاری خود به امور مالی حج و زیارت استان و دریافت مجوز و پایداری به بانک ملی و دریافت سند جدید 10 میلیون ریالی عنوان کرد.

یگانه با اشاره به اینکه تاریخ ثبت نام زائران حج تمتع همزمان از ساعت 8 صبح 17 فروردین آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: ثبت نام زائران تا تکمیل ظرفیت هر یک از کاروان‌ها حداکثر تا ساعت 16 روز شنبه مورخ 26 فروردین جاری ادامه دارد.

وی ذخیره جا و ثبت نام زائران را اینترنتی ذکر کرد و یادآور شد: ناظران حج و زیارت گیلان به منظور رعایت نظم در محل کاروان حضور می‌یابند.

مدیر حج و  زیارت گیلان متذکر شد: در صورتی که ظرفیت کاروان‌ها تکمیل نشود از متقاضیان دارای اولویت‌های بعدی دعوت به عمل می‌آید بنابراین دارندگان اولویت تشرف باید در مهلت مقرر برای ثبت نام در کاروان مورد نظر اقدام کنند.

وی داشتن اصل و کپی شناسنامه، کارت ملی و شش قطعه عکس را برای ثبت نام ضروری دانست و با اشاره به روش‌های ثبت نام زائران تصریح کرد: ثبت نام به دو روش حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود.

یگانه افزود: متقاضیان برای ثبت حضوری باید به کاروان‌های مجاز مراجعه کنند و برای ثبت نام غیر حضوری نیز نسبت به انجام مراحل ثبت نام اقدام کنند.

به گفته وی با آغاز زمان پذیرش در تاریخ مذکور سیستم ثبت نام فعال می‌شود و تمام متقاضیان می‌توانند از طریق اینترنت و یا مراجعه حضوری نسبت به ثبت نام در کاروان‌های اعلام شده شهر خود اقدام کنند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول