اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره مطبوعات و تبلیغات ارشاد خراسان رضوی:

مهلت ثبت‌نام اینترنتی بیمه تکمیلی هنرمندان تا 25 فروردین ادامه دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره مطبوعات و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: تا پایان 25 فروردین ماه سال جاری مهلت ثبت‌نام بیمه تکمیلی هنرمندان و خبرنگاران به صورت اینترنتی ادامه دارد.

مهلت ثبت‌نام اینترنتی بیمه تکمیلی هنرمندان تا 25 فروردین ادامه دارد

بی‌بی فاطمه حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد گفت: از 27 اسفندماه سال گذشته به مدت یک ماه تا پایان 25 فروردین مهلت ثبت‌نام بیمه تکمیلی خبرنگاران به صورت  اینترنتی انجام شده و تمدید نمی‌شود.

وی افزود: تمام خبرنگاران و روزنامه‌نگاران که دارای دو سال سابقه کاری باشند، می‌توانند به همراه کپی کارت ملی، شناسنامه و دو قطعه عکس پشت‌نویسی شده بیمه شده اصلی مبلغ 60 هزار تومان به شماره حساب 270180000000000062732318 IR در بانک تجارت به ازای هر نفر واریز کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: پس از اتمام کامل پرونده بیمه تکمیلی باید به مجتمع امام رضا(ع) و صندوق حمایت از خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه‌نگاران تحویل داده شود.

سرپرست اداره مطبوعات و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: تاکنون استقبال قابل توجهی از سوی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در استان صورت گرفته است.

وی گفت: ثبت‌نام اینترنتی کاربران متقاضی نسبت به سایر افرادی که طبق سال‌های گذشته از طریق نام‌نویسی و ارسال فایل اکسل انجام می‌دهند، اولویت دارد.

حسینی هم‌چنین به بیمه عمر و حوادث برای متقاضیان اهل هنر و رسانه اشاره کرد و افزود: با هزینه پرداخت ماهانه 14 هزار و 800 تومان برای هر نفر (فقط بیمه شده اصلی و همسر) به حساب مذکور جداگانه واریز و فیش مربوط را باید ارسال کنند.

سرپرست اداره مطبوعات و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: برای هرکدام از بیمه‌های حادثه تا سقف 20 میلیون ریال و بیمه عمر - فوت به هر علت 40 میلیون ریال است.

وی تصریح کرد: دوره اول ثبت‌نام بیمه تکمیلی اصحاب هنر(نویسندگان، خبرنگاران) فروردین‌ماه سال گذشته بود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول