اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بویین‌زهرا عنوان کرد

لزوم تقویت مبانی اعتقادی برای نابودی توطئه‌های دشمنان

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بویین‌زهرا گفت: باید با افزایش روحیه بینشی و تقویت مبانی اعتقادی و همچنین جذب جوانان در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی توطئه‌های دشمنان را در این عرصه خنثی کنیم.

لزوم تقویت مبانی اعتقادی برای نابودی توطئه‌های دشمنان

حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا اظهار کرد: در سال جاری لزوم تقویت مبانی اعتقادی و ارزشی در بین آحاد جامعه به ویژه جوانان به خوبی احساس می‌شود.

وی اضافه کرد: تحقق تمام اهداف فرهنگی در کشور همواره به عزم راسخ و اراده مستحکم مردم و مسئولان امور فرهنگی وابسته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بویین‌زهرا با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی و استکبار امروز با هجمه‌های ضد فرهنگی به دنبال نابودی ریشه‌های اعتقادی در جامعه هستند، تصریح کرد: باید با افزایش روحیه بینشی و مبانی اعتقادی و همچنین جذب جوانان در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی توطئه‌ها و دسیسه‌های آنان در این عرصه را نابود کنیم.

شجاعی‌مهر ادامه داد: اجرای طرح‌های مناسب و تأثیر‌گذار و برگزاری کلاس‌های عقیدتی سیاسی و نیز برگزاری محافل دینی و فرهنگی در مدارس و دانشگاه ها سبب تحکیم ریشه اعتقادات و ارزش‌ها در میان جوانان می‌شود.

وی با بیان اینکه در هر عرصه‌ای توکل بر خداوند و استعانت از ائمه اطهار موجب موفقیت و گشایش در کار‌ها می‌شود، تشریح کرد: خداوند متعال در قرآن کریم انسان‌ها را همواره به کسب تقوا و فراگیری اصول اسلامی سفارش کرده است و در بسیاری از روایات و احادیث هم بر این دو موضوع تأکید شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بویین‌زهرا با اشاره به حضور جوانان در عرصه‌های علمی در کشور تصریح کرد: محققان و دانشمندان کشور ما امروز با تلاش و سعی مضاعف قله‌های افتخار و عزت را برای نظام اسلامی به ارمغان آورده و موجب پیشرفت همه‌جانبه کشور شده‌اند.

شجاعی‌مهر با بیان این نکته که دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی با انواع حیله‌ها و دسیسه‌ها از بدو انقلاب اسلامی تا‌کنون در پی تضعیف و شکست جمهوری اسلامی بوده‌اند، خاطرنشان کرد: روحیه انقلابی و ایثار جوانان این مرز و بوم سبب شده که ذره‌ای از خاک کشور تا‌کنون زیر سلطه بیگانگان قرار نگیرد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و راهپیمایی عظیم و حماسی مردم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هر‌ساله سند بسیار محکم و استواری برای پایبندی ملت به اصل ولایت فقیه و میراث ارزشمند امام خمینی (ره) است، یادآور شد: ملتی که اینگونه از خود در برابر متجاوزان و ستمگران حفاظت کرده و اقتدار و عزت‌آفرینی کند، هرگز نابود نمی‌شود و شکست نمی‌خورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بویین‌زهرا اضافه کرد: تمام موفقیت‌ها و جهش‌هایی که تاکنون در عرصه‌های گوناگون برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محقق شده، به واسطه مشارکت و هم‌بستگی چشم‌گیر مردم در تمام عرصه‌های ملی و بین‌المللی بوده است.

شجاعی‌مهر با اشاره به اینکه نشر فرهنگ و اعتقادات دینی همواره به عنوان یکی از وظایف و مسئولیت‌های بسیجیان در راستای پاسداری از حریم ولایت است، تصریح کرد: امروز جهاد در عرصه فرهنگی و لزوم تقویت و احیا ارزش‌ها و آرمان‌های دینی در جامعه امری مهم و اساسی است که باید با طرح ایده‌های ناب و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه و فراوان بسیجیان به آن دست پیدا کرد.

انتهای پیام/آ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول