اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد استانداری چهارمحال و بختیاری:

حضور هوشمندانه در انتخابات خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: حضور هوشمندانه مردم در انتخابات خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است.

حضور هوشمندانه در انتخابات خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اسفندیار قربانی بعدازظهر امروز در گردهمایی کارشناسان و مسئولان واحدهای بازرسی و ارزیابی عملکرد این استان، اظهار داشت: وظیفه بازرسان بسیار حساس و دقیق است، بر همین اساس لازم است تا در روند اجرای این مسئولیت سنگین نهایت دقت را داشته باشند.

وی از برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی ویژه بازرسان این استان خبر داد و گفت: وظیفه بازرسان بیشتر تجربی است، بر همین اساس لازم است تا در اجرای این وظیفه مهم از تجربیات یکدیگر نیز استفاده کنند.

قربانی با اشاره به وظایف بازرسان، گفت: رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی از اهم وظائف بازرسان است.

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور، گفت: در مجموع 97 سفر استانی رئیس جمهور افزون بر 33 میلیون نامه مردمی جمع‌آوری شده است که به‎عنوان سرنخ ارتباط مردم با مسئولان گره‎گشای بسیاری از مشکلات مردمی است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات دولت دهم، گفت: صادرات 23 میلیون دفترچه روستایی و عشایری کشور، ساخت 1 میلیون و 400 هزار مسکن روستایی از جمله اقدامات مطلوب دولت در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی است.

قربانی از اجرای طرح نهضت کشاورزی در کشور خبر داد و گفت: با اجرای این طرح اساسی از مجموع  36 میلیون هکتار از اراضی مستعد کشاورزی 18 میلیون هکتار از اراضی به زیر کشت رفته است که از این میزان 40 هزار هکتار در این استان بوده است.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نباید با وعده‌های غیرواقعی، مطالبات مردم را توسعه داد، گفت: ظرفیت‌های نظام محدود و در مقابل مطالبات مردم گسترده است، بنابراین نباید وعده‎هایی که بیش از ظرفیت نظام هستند به مردم داد چراکه این امر موجب گسست بین مردم و نظام می‌شود.

قربانی خاطرنشان کرد: بر همین اساس داوطلبان باید توجه داشته باشند که وعده‌هایی به مردم بدهند که بر اساس ظرفیت‌های نظام، امکان تحقق آن‌ها فراهم باشد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول