اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 12

عینی فرد: مردم به توطئه‌های دشمنان توجه نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی زنجان گفت: مردم هیچ‌گاه به توطئه‌های دشمنان توجه نمی‌کنند.

عینی فرد: مردم به توطئه‌های دشمنان توجه نمی‌کنند

محمد عینی فرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با توجه به پیشرفت‌های جامعه به ویژه در زمینه علمی، این پیشرفت‌ها دشمنان اسلام را جری‌تر کرده است.

وی با بیان اینکه دستاوردهای نظام در بخش‌های مختلف از آغاز نهضت امام خمینی (ره) تا کنون بر کسی پوشیده نیست، افزود: برای کسب این دستاوردها زحمات زیادی کشیده شده و شهدای زیادی تقدیم انقلاب شده است.

رئیس شورای اسلامی زنجان وظیفه همه مردم و مسئولان را حفظ دستاوردهای نظام عنوان کرد و گفت: حفظ دستاوردهای نظام توسط مردم همواره دشمنان نظام را جری‌تر کرده است.

وی با بیان اینکه در طی 33 سال گذشته دشمنان توطئه‌های مختلفی را به روش‌های گوناگون به کشور تحمیل کرده‌اند، یادآور شد: با وجود همه توطئه‌ها مردم همواره در صحنه بوده و از نظام و دستاوردهای آن دفاع کرده‌اند.

عینی‌فرد با اشاره به تبلیغات منفی دشمنان در راستای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم هوشیار و آگاه باید با عمل به تکلیف شرعی خود و حضور گسترده در انتخابات 12 اسفند یک بار دیگر این توطئه‌ها را خنثی کنند.

وی تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات علاوه بر تقویت دستاوردهای نظام موجب نا امیدی دشمنان می‌شود.

رئیس شورای اسلامی زنجان با بیان اینکه گرچه دشمنان تبلیغات و هزینه‌های زیادی برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات انجام می‌دهند، اما همانگونه که 33 سال پیش مردم ژاندارم منطقه را با حکومت 2 هزار و 500 ساله از ریشه کندند، توطئه‌های دشمنان را نیز خنثی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم هیچ‌ گاه به توطئه‌های دشمنان توجه نمی‌کنند، یادآور شد: هر کجا که توطئه‌های دشمنان بیشتر شده حضور مردم در صحنه پررنگ‌تر شده است.

عینی‌فرد یادآور شد: با توجه به سابقه درخشان مردم برای حضور در صحنه‌های مختلف، در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز با حضور گسترده مردم برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام افزوده می‌شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول