اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان:

معرفی خلیج فارس با نام جعلی توطئه دشمنان است

خبرگزاری فارس: رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: حرکت کشورهای عربی در راستای معرفی خلیج فارس با عنوان جعلی از توطئه‌های دشمنان است.

معرفی خلیج فارس با نام جعلی توطئه دشمنان است

عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: دشمنان و استکبار برای براندازی نظام جمهوری اسلامی در 33 سال گذشته از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه تحمیل هشت سال جنگ از سوی استکبار به ایران اسلامی نیز در راستای براندازی نظام بود، تصریح کرد: ترس دشمنان از تاثیرگذاری ایران در منطقه و جهان بود که خوشبختانه با وجود همه برنامه‌‌ریزی‌ها و توطئه‌ها، ایران اسلامی در حال حاضر الگوی جهانیان است.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به خیزش‌های مردم منطقه، این خیزش‌ها را الگوگیری مردم منطقه از ایران اسلامی دانست و گفت: سرنگونی حکومت‌های استبدادی، حاصل الگوگیری مردم منطقه از ملت همیشه سرافراز نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه برخی کشورهای عربی حاضر در منطقه خلیج فارس به عنوان دست‌نشانده آمریکا و ایادی استکبار محسوب می‌شوند، خاطرنشان کرد: طبیعی است که هراز گاهی برای به چالش کشاندن نظامی که همواره با آن مخالف بودند، توطئه‌چینی کنند.

 

*کمرنگ کردن تاثیر انقلاب ایران از اهداف دشمنان است

بابایی حرکت کشورهای عربی در راستای معرفی خلیج فارس به عنوان جعلی را از توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: این ادعای بی‌اساس تنها برای کمرنگ کردن تاثیر انقلاب ایران در جهان است.

وی با اشاره به خیزش‌های صورت گرفته در منطقه خاورمیانه ادامه داد: ملت‌های آزادی‌خواه جهان با تاسی از انقلاب اسلامی حرکت‌های مطلوبی را آغاز کرده و استبدادگران را به جای خود نشاندند.

 

*حضور استکبار در خلیج فارس تضمین‌کننده امنیت پوشالی استکبار است

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه حضور دشمنان خارجی ایران در منطقه خلیج فارس تضمین کننده امنیت پوشالی آنان محسوب می‌شود، افزود: متشنج کردن این منطقه از اهداف دشمنان برای رسیدن به خواسته‌های آنان است.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی در برابر سیل عظیم خیزش‌های منطقه ناتوان است، تصریح کرد: ادعای مالکیت بر جزایر سه‌گانه خلیج فارس از سوی امارات نیز ناتوانی استکبار در کنترل خیزش‌های مردم منطقه است.

بابایی با بیان اینکه برخی کشورهای عربی طی چند سال گذشته ادعاهای بی‌اساسی را نسبت به منطقه خلیج فارس دارند، افزود: این ادعاها هیچ‌گاه ثابت نشده و نمی‌شود.

وی تاریخ چند هزار ساله مالکیت ایران بر جزایر سه‌گانه را دلیل نامگذاری این خلیج به عنوان خلیج فارس دانست و گفت: غرب به دنبال اهداف خود این مسائل را مطرح می‌کند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول