اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

حضور پرشور مردم در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی کرد.

حضور پرشور مردم در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی ظهر امروز در مراسم جشن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 12 اسفند خاطرنشان کرد: مرم ایران با این حضور پرشور خود حماسه‌ای دیگر در تاریخ این نظام رقم زدند.

وی افزود: این بیداری و حضور حماسی در حالی صورت گرفت که دشمن از هر فرصت و به هر وسیله‌ای درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است.

فرماندار شهرستان ابهر ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این حضور یکپارچه و پرشور موجب ایجاد موجی از امید و شادابی در دل مردم و از همه مهم‌تر موجب شادی قلب نازنین امام زمان (عج) شد.

وی افزود: امسال مردم متدین، ولایت‌مدار و انقلابی منطقه با حضور گسترده، پرشور و حماسی خود در انتخابات، دشمنان را از توطئه علیه نظام اسلامی مایوس کردند.

یوسفی با اشاره به تدابیر لازم اتخاذ شده برای برگزاری انتخابات باشکوه در حوزه انتخابی ابهر و خرم‌دره تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه در حوزه انتخابیه ابهر و خرم‌دره انجام شد که خوشبختانه شاهد برگزاری این انتخابات به بهترین نحو ممکن در منطقه بودیم.

وی با بیان اینکه 160 صندوق رای برای شهرهای ابهر و خرم‌دره در نظر گرفته شده بود، ابراز داشت: سه هزار و 400 نفر در امر برگزاری انتخابات این دو شهرستان فعالیت کردند.

فرماندار ابهر با بیان اینکه این دوره از انتخابات در این حوزه به صورت الکترونیکی برگزار شد، گفت: در این راستا آموزش‌های لازم به عوامل دست‌اندرکار ارائه شده بود.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول