اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان:

مشارکت مردم در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس نهم برنامه دشمنان در بی‌ثبات‌سازی کشور را تحت‌الشعاع قرار داده و آن را خنثی می‌کند.

مشارکت مردم در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

حجت‌الاسلام محسن حیدریان در حاشیه حضور در شعبه انصارالرسول سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: جایگاه مردم در نظام اسلامی رفیع است و تاثیرگذاری آنها در برنامه‌های مختلف ملموس و قابل مشاهده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس نفی استبداد، نفی سلطه و سلطه‌گری و تحقق حاکمیت الهی را از رویکردهای انقلاب اسلامی خواند و افزود: اکنون نظامی ارزشی با ماهیتی متفاوت از ماهیت سکولار و سرمایه‌داری با پیروزی انقلاب در ایران اسلامی شکل گرفته است.

حجت‌الاسلام حیدریان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نظام اسلامی ایران ماهیتی متفاوت با افکار سکولاری دارد از همان روزهای آغاز تاسیس دشمنی نظام سلطه با ایران آغاز و تا به امروز نیز در قالب‌های مختلف ادامه داشته است.

وی افزود: دشمنان برای فروپاشی این نظام الهی برنامه‌های خود را در قالب سه هدف حداکثری، میانی و حداقلی دنبال می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس اضافه کرد: هدف حداکثری دشمن متلاشی ساختن نظام اسلامی، هدف میانیشان تضعیف نظام و هدف حداقلی آنان مهار این نظام الهی است.

به گفته حجت‌الاسلام حیدریان، راهبردهای ضعف و قدرت، تهدید و فرصت و مقابله با مثل از برنامه‌های دشمنان است به گونه‌ای که در هر موردی که ما ضعفی داشته‌ایم، تهدیدات دشمنان قوت یافته و در هرجا با قدرت عمل کرده‌ایم دشمنان قادر به انجام کوچک‌ترین تهیدی علیه نظام نبوده‌اند.

وی تصریح کرد: در طول 34 سال عمر با برکت انقلاب تا به امروز به دلیل هوشیاری، بصیرت و تبعیت محض مردم از ولایت فقیه تمامی تهدیدات دشمنان به فرصت‌های ارزشمندی برای رشد و ترقی بیش از پیش نظام مبدل شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس با بیان اینکه نظام سلطه در گذشته بر این باور بود که ایران اسلامی قادر به تثبیت خود نخواهد بود و در مقابل تهدیدات و فشارها نمی‌تواند مقاومت کند، تصریح کرد: دشمنان رسیدن ایران به چنین جایگاه و قدرتی را برنمی‌تابند.

حجت‌الاسلام حیدریان اضافه کرد: در حال حاضر ایران اسلامی به عنوان یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان در تصمیم‌گیری‌ها و معادلات جهانی تاثیرگذار بوده و موجب حیرت و خشم دشمنان شده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در سایه اتحاد و همبستگی ملت و راهنمایی‌های الهی رهبران انقلاب امروز الگویی بی‌نظیر برای شکل‌گیری انقلاب‌های بزرگ در جهان و فروپاشی کانون‌های ظلم و ستم در کشورها است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس در ادامه تبدیل تثبیت نظام به بی‌ثباتی را مهم‌ترین هدف دشمنان دانست و گفت: تلاش برای جلوگیری از حضور حداکثری مردم در انتخابات یکی از برنامه‌های دشمنان برای بی‌ثبات نشان دادن این نظام الهی است.

حجت‌الاسلام حیدریان حضور مردم در انتخابات را نمود عینی خنثی شدن تهدیدات دشمنان دانست و اضافه کرد: مردم ایران اسلامی امروز نیز با حضور یکپارچه خود در این حماسه ملی اقتدار و عظمت این کشور را به جهانیان نشان دادند.

به گفته وی، مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های اخذ رأی ثابت می‌کنند که از تهدیدات و تحریم‌های دشمنان هیچ هراسی نداشته و برای حراست و پاسداری از انقلاب همواره در میدان حاضرند.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول