اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای منتخب جبهه متحد اصولگرایان گیلان:

مشارکت حداکثری در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: کاندیدای منتخب جبهه متحد اصولگرایان در آستارا گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را خنثی می‌کند

مشارکت حداکثری در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

علی نعمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا حضور حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند را امری ضروری و سرنوشت‌ساز دانست.

وی اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی بسیار مهم و ضروری است و مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات خود همواره به این موضوع تاکید فرموده‌اند.

کاندیدای مجلس نهم از حوزه آستارا با تصریح بر اینکه مردم در یکی دیگر از صحنه‌های انقلاب اسلامی مشارکت پرشور و صمیمی می‌یابند ابراز داشت: حضور مردم در انتخابات 12 اسفند توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی می‌کند.

وی درباره تفاوت‌های انتخابات مجلس نهم با دوره‌های قبل بیان داشت: در این دوره‌ دشمنان حساسیت‌های زیادی از خود نشان می‌دهند و از ماه‌ها قبل تبلیغات دشمنان علیه نظام و ملت ایران آغاز شده و تمام آنها تاکید بر عدم استقبال مردم در پای صندوق‌های رأی دارند و این حساسیت و برجستگی می‌طلبد که مردم با حضور گسترده خود دشمنان را در انجام توطئه‌های خود ناکام بگذارند.

نعمتی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را حمایت از نظام اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: حضور مردم در انتخابات مقابله با هجمه توطئه‌های دشمنان است.

وی در ادامه با برشمردن برنامه‌های خود برای نمایندگی آینده مجلس تصریح کرد: ایجاد بستر برای کمک به قطع معضل بیکاری، اشتغالزایی، کمک به توسعه فضاهای بهداشتی، عمرانی، اقتصادی، گردشگری و احیای شهرک‌های صنعتی از جمله این برنامه‌هاست.

کاندیدای منتخب جبهه متحد اصولگرایان گیلان از حوزه آستارا، استفاده بهینه در جذب جوانان بیکار در مواهب طبیعی خدادادی از جمله معادن، کمک به ساماندهی مشکلات صیادان منطقه، کمک به برطرف کردن مشکلات کشاورزی نظیر مدرنیزه کردن آن با همراهی مسئولان را از دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد.

وی یادآور شد: توسعه و بهره‌برداری بندر و گمرک آستارا، پیگیری راه‌آهن و کمک به توسعه مجتمع‌های دانشگاهی از دیگر برنامه‌هایی است که دنبال می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول